Avatar billede www.dk Nybegynder
02. december 2002 - 17:31 Der er 3 kommentarer

Netværk med stofa??

Jeg har fået en familie-opkobling fra stofa, og skal have en til computer på nettet..Det har jeg bare lidt problemer med. For det første når man logger på nettet er login-siden så den samme som den plejer at være? For i deres guide ser den lidt anderledes ud. Og så har jeg en hub istedet for en switch men det burde jo ikke give problemer. Det er som om at den anden computer slet ikke kan findes..?
Avatar billede jones_net Nybegynder
03. december 2002 - 12:40 #1
Login siden burde vel være den samme...

Har du fulgt manualen slavisk - de plejer at lave nogle OK manualer...

/J
Avatar billede lauris Nybegynder
25. maj 2003 - 13:01 #2
Login siden er den samme.
Avatar billede lauris Nybegynder
25. maj 2003 - 13:03 #3
Du skal bruge samme fremgangsmåde på begge computer, når du opretter adgang til nettet.