Avatar billede mkn74 Nybegynder
02. december 2002 - 17:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvor mange klienter kan man sætte på en server?

Er der et max. antal, eller kommer det an på RAM og CPU?
Avatar billede esben_aaberg Nybegynder
02. december 2002 - 17:09 #1
Hvis det drejer sig om en domain controler, file eller print server, kan man ikke sætte et max antal i forhold til ram og cpu, dog vil det have stor indflydelse på hvor hurtig klienterne bliver serviseret. Der er selvføldig en max græsne men den er høj!

Hvis der er tale om en terminal server, er der støre sammenhæng med ram og cpu, og det andtal klienter den kan servicere!
Avatar billede mkn74 Nybegynder
02. december 2002 - 17:11 #2
Er der evt. nogen der kender nogen gode sider om tynde klienter, jeg står og skal bruge dem til et projekt.
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2003 - 18:43 #3
Her er en link til projekt jeg engang har lavet.
http://www.work.harddrive.dk/download/hovedopgave2000.pdf