Avatar billede kallesen01 Nybegynder
02. december 2002 - 16:13 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Kontakt

Hej Investore...

Vi er et nyopstartet program firma som laver programmer (freeware) til folk vi har lavet nogle programmer allerede nu som folk snart kan downloade fra vores side http://www.proware.fastweb.dk men den under ombygning da vi skal have lagt det hele om og køre det på en database.
så derfor spørger jeg om der er nogle der vil sponsorer os med nogle penge og i får så reklame ud af det!! hvis i vil se de programmer som vi laver så send en mail til kalle@mail.tdcadsl.dk så sender jeg de programmer som er lavet (er også vedat lave et FTP program)

Her er havd vi kan:
1. vi kan lave Com programmer.

2. vi kan kode i HTML, DHTML, PHP, SQL, og meget mere inden for hjemmesiden verdnen

3. vi kan også kode lidt java, perl, mm.

her er adressen på den side hvor i kan se den nye sides udvikling: http://www.kastermester.h4f.dk

Mange Hilsner Os bag ProWare
Avatar billede kastermester Nybegynder
02. december 2002 - 16:18 #1
Hej jeg er også med i ProWare

Det vi søger er ikke penge en nogen der vil sponsere os et dk domæne og evt. et webhotel, ellers finder vi selv hotellet.

Kaare
Avatar billede dna Nybegynder
02. december 2002 - 17:03 #2
Det koster altså ikke mange penge for et webhotel eller et dk domæne?! Spring menuen over på McDonalds en enkelt gang, så har I et domæne, og 9,- eller lign. pr. måned er jo til at overkomme..

dna
Avatar billede kastermester Nybegynder
02. december 2002 - 17:05 #3
Hehe, ja vi er klar over det. Men nu hvor vi ikke har noget profit på siden synes vi heller ikke at det bør koste os noget at have den stående.

Kaare
Avatar billede kasper_rasmussen Nybegynder
04. december 2002 - 11:01 #4
I må da forvente en profit i jeres firma, ellers er det da ikke et firma, men bare et lille fritids projekt i har kørende. Hvis i skal starte et firma er i nødt til at ofre bare lidt penge på det.
Ellers er det da ikke noget folk tager seriøst!

Kasper Rasmussen
Avatar billede kallesen01 Nybegynder
04. december 2002 - 12:33 #5
Kasper Rasmussen <-- Hmm, ja men i øjeblikket står vi på bar bund når det hedder penge da vi bor så langt væk fra hinanden så hvem ska betale og hvem skal ikke betale?? så det er derfor vi søger bare én lille sponsor som vil tage sig af os... jeg kan godt se hvd du mener men de programmer vi kan tilbyde folk som Downloader dem er i ikke pro. stil endnu men det kommer... vi skal bare have tiden med os... du er måske ikke den der har ro'en til at vente på ensponsor men det har vi!! og vi ska sikkert også finde en....

tag nu ikke dette som kritik til dig Kasper men jeg ville bare lige sige min mening om tingene vi laver...

Kenneth Kallesen - ProWare.
Avatar billede ALS Praktikant
04. december 2002 - 14:19 #6
Hvis det er et firma I prøver at få op at stå, skulle I kikke forbi www.starthotel.dk
De tilbyder gratis hosting, men kun til iværksættere.

PS: Ikke særlig god reklame med en side under ombygning, lige når I søger sponsorer. Måske skulle I også kører teksten gennem en stavekontrol :o)
Avatar billede kastermester Nybegynder
04. december 2002 - 14:41 #7
Der er jo faktisk også lavet link til siden vi er ved at bygge så man kan følge med i udviklingen, men det overså du måske, ikke for at "provokere" eller noget.

Det med starthotel er det ikke kun subdomæner man kan få gratis der?

Kaare
Avatar billede ALS Praktikant
04. december 2002 - 14:52 #8
Det er også gratis at hoste med domæner.
Du skal dog betale for oprettelse af domænet, men hosting af det er gratis.

Ja, det er et link til en side under ombygning, men det er ikke et særligt kønt "udstillingsvindue".
Som investor i et kontor hus, er der ikke meget ved at se at der er gravet et stort hul i jorden. Man vil se nogle tegninger af hvordan det kommer til at se ud :o)
Avatar billede kastermester Nybegynder
04. december 2002 - 15:11 #9
Der er også et link til denne side: www.kastermester.h4f.dk hvor vi er ved at udvikle siden, og det må gælde nok som tegning ik?

Det med starthotel.dk det lyder jo fint nok, men jeg har mit eget sted hvor jeg får hosted domæner hvis jeg da har et ;-). Ved ikke om jeg må reklamere men nu gør jeg det, er det ikke tilladt så slet venligsr denne post. www.bitmand.dk er mit sted hvor jeg får hosted mine domæner. Nå men jeg har jo givet en grund til at vi ikke bare køber et domæne og så får det hosted et sted. Vi er non profit og derfor ønsker vi heller ikke selv at putte penge i det (sådan som det ser ud lige nu).

Ellers tak for hjælpen.

Kaare
Avatar billede kasper_rasmussen Nybegynder
05. december 2002 - 10:27 #10
Hvis i slet ikke er interesseret i at smide penge i projektet, kan i få hostet jeres side hos en eller anden gratis host.
Og med hensyn til et domæne navn kunne i jo f.eks registere et domæne hos http://www.tk.tk, det er fuldstændig gratis, og i kan have op til tre gratis domæner pr. person, det eneste det kræver er at i skal finde jer i en pop-up reklame hver gang man kommer ind på siden, men det var måske en løsning i kunne bruge! :-)
Jeres domæne kommer til at ende på .tk f.eks www.jeres-firma-navn.tk

Kasper Rasmussen
Avatar billede kasper_rasmussen Nybegynder
05. december 2002 - 10:28 #11
Ups addressen hed: http://www.dot.tk
Avatar billede ALS Praktikant
05. december 2002 - 10:38 #12
"i skal finde jer i en pop-up reklame"

Nej, det behøver man ikke at finde sig i.
Når man opretter et TK-domæne på http://www.dot.tk får man en admin-login, der er et menupunkt, hvor man kan fjerne pop-up reklamen.
Avatar billede ALS Praktikant
05. december 2002 - 10:41 #13
Øh, med risiko for at træde nogen over tæerne, så virker www.starthotel.dk altså væsentligt mere professionelt end www.bitmand.dk

Forøvrigt skriver www.bitmand.dk <SNIP>Der er pt. lukket for tilmeldinger.</SNIP>
Avatar billede kastermester Nybegynder
05. december 2002 - 14:47 #14
Ok, lad os lige tage det her op igen.

Vi ønsker en sponsor der vil sponsere et domæne og evt. hosting mod reklame på vores side.

www.bitmand.dk er lukket ja. Men nu kender jeg ham over Inettet og jeg VED at han vil oprette en konto til mig og mine venner hvis jeg beder ham om det. Da grunden til at der er lukket er at han har for travlt. Måske virker starthotel.dk mere prof end www.bitmand.dk men jeg ved hvad jeg har med at gøre der og det er jeg tryg ved.

Det med dot.tk var jeg godt klar over, men hvem gider det, alle bruger det jo nu, det virker i mine øjne uprof lige nu. + at siden tager 5 sekunder længere at loade fordi at de bruger frames.

Kaare
Avatar billede ALS Praktikant
05. december 2002 - 15:08 #15
Jammen så må jeg jo sige det direkte :o)

Det er lidt naivt at tro at nogen vil sponsere en side, som kun er halvfærdig.
Du siger at I laver freeware-programmer, men ud fra de oplysninger du har givet og man kan finde på siden, aner jeg ikke hvilken type programmer I laver.
I er nød til at have noget at vise frem. Jeg aner ikke hvad jeg smidder penge i. Jeg vil vide hvad den side jeg sponsere handler om, og jeg vil vide i hvilket sammenhæng min reklame bliver vist.

Kritikken er venlig ment. I skal gøre et bedre forarbejde, hvis I vil have nogen til at sponsere jeres side :o)
Avatar billede kastermester Nybegynder
05. december 2002 - 15:13 #16
Ok, mange tak for indlægget, du har jo egentlig fuldstændig ret.

Det eneste jeg kan fortælle dig er at vi har en halvfærdig webeditor (den er sådanset færdig men jeg har selv fundet en fejl, og desværre er der alt for mange stavefejl jeg lige skal have kigget på), faktisk 2. Og en FTP klient. Mit program som er lidt for sjusket lige nu kan du finde her: www.khs.webguys.dk/download/khswebworld/ dog vil navnet sikkert blive ændret.

Hvis der er mere du mener jeg bør opgive så skriv venligst tilbage :-D

Kaare
Avatar billede kastermester Nybegynder
09. december 2002 - 15:04 #17
Vi fortsætter tråden her: http://www.eksperten.dk/spm/292763

Grunden til det er at vi er blevet lidt klogere om hvad dette drejer sig om. Og at vi har skiftet navn.

Kaare