Avatar billede larsjorgensen Nybegynder
02. december 2002 - 14:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

nødvendig fil mangler - hvordan genskabe den?

Når jeg åbner windows, (som sker uden problemer), får jeg en besked, der siger, at "Nødvendig fil, PNGU.3263.DLL, blev ikke fundet." Jeg går ud fra at "nødvendig" betyder nødvendig. Så hvordan får jeg genskabt den, (den ligger ikke i papirkurven). Kan jeg generelt indsætte CD-rom windows 98 og installere "oveni" uden problemer. Og gøres det ved at sætte startdiskette i osv.
Avatar billede t.nissen Nybegynder
02. december 2002 - 14:42 #1
Hvis du prøver at skrive hvilken windows version du snakker om kan det da godt være jeg kan hjælpe.
Avatar billede temacs Nybegynder
02. december 2002 - 14:43 #2
Jeg tror at dll filen høre til RealJukeBox. Så prøve at afinstaller RealJukeBox, og hvis du bruger den, geninstallér den.
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
02. december 2002 - 14:44 #3
Jeg søgte på filen på google, og fandt denne diskussion om filen, måske kan du bruge noget af det:

http://www.newbie.org/help/messages/328.html
Avatar billede temacs Nybegynder
06. december 2002 - 01:13 #4
Fundet noget der virker?
Avatar billede larsjorgensen Nybegynder
06. december 2002 - 11:53 #5
Både ja og nej, - jeg har fået det indtryk, at filen ikke er vigtig og lever så bare med at advarslen popper op hver gang jeg åbner pc'eren. Så hvis jeg kan komme videre ville det da være rart.