Avatar billede laserzap Nybegynder
15. oktober 2000 - 22:23 Der er 27 kommentarer og
7 løsninger

Feedback på www.laserzap.dk

Hejzzzzzzzaaaaaaaaaa

Ok jeg ønsker Feedback på http://www.laserzap.dk
Det i skal ligge mærke til er:

1: Design
2: Om der er nogle fejl
3: Brugervenlighed

Avatar billede minau Nybegynder
15. oktober 2000 - 22:37 #1
er du ny begynder? - Det logo skal IKKKKKKKKKE være bmp - det fylder AAAAAAAAAALT for meget - brug jpg evt gif isteden for
Avatar billede roslev Nybegynder
15. oktober 2000 - 22:38 #2
På din forside har du et BMP billede der fylder 330KB!!!!
1. Netscape kan ikke vise BMP billeder
2. 330KB er jo vanvittigt - har du hørt om JPEG/GIF????
Avatar billede laserzap Nybegynder
15. oktober 2000 - 22:38 #3
Det ved jeg godt, men så kommer der en slags \"vand\" på det !
Avatar billede minau Nybegynder
15. oktober 2000 - 22:39 #4
Menubogstaverne kan man ikke se pga farven
Avatar billede mpj Nybegynder
15. oktober 2000 - 22:39 #5
Allerede inden jeg kom ind på siden blev jeg skuffet... Dit .bmp billede...
DEt tog minimum 1 minut at se det!
Det er jo ikke den side jeg har set med mest indhold...
25% af skærmen fyldes med 2 banner reklamer...
DEt er den mest kedelige side jeg har set i 1204xnoget...
Der er ikke brug for nogen tilbage knap...
Altså... nu er der ikke så meget der virker, men jeg tror at du mestrer det der asp meget godt...
Men det du mangler er noget design-inspiration...
Kig på en masse sider og vælg din egen stil...

Desuden så husk at test den i netscape...

MPJ
Avatar billede minau Nybegynder
15. oktober 2000 - 22:41 #6
Vand?
Avatar billede minau Nybegynder
15. oktober 2000 - 22:42 #7
Desuden er det for mørkt (til min smag)
Avatar billede laserzap Nybegynder
15. oktober 2000 - 22:43 #8
ja, vand. Det ligner at billedet har lagt ude i regnen og farverne er løbet ned af billedet
Avatar billede minau Nybegynder
15. oktober 2000 - 22:43 #9
skod side - kan du ikke lave lidt mere på den inden du bere andre om at finde fejl? -
Avatar billede laserzap Nybegynder
15. oktober 2000 - 22:44 #10
MPJ>>>

Jeg har lagt mit hoved i blød næsten en måned uden at finde på noget flot design !
Avatar billede laserzap Nybegynder
15. oktober 2000 - 22:46 #11
Minau>>>

Jeg kunne ikke finde nogle fejl, men det kunne jo være at nogen andre kunne, ik\' ??
Avatar billede phylox2 Nybegynder
15. oktober 2000 - 22:48 #12
Vær lige opmærksom på, at man ikke kan se begge bannere med 800x600 og ICQ i højre side!

Lav noget width=\"100%\" noget, så det tilpasser sig ligesom min side gør det (ikke at den er noget at prale af endnu) :)
Avatar billede laserzap Nybegynder
15. oktober 2000 - 22:49 #13
Phylox2>>>

Det vil jeg prøve...
Avatar billede dr.com Nybegynder
16. oktober 2000 - 00:15 #14
Jeg har lige siddet og leget med din .BMP.
Det endte med 24 Kb og du kan ikke se forskel.
Hvis du har Photoshop så prøv det.
Avatar billede void Nybegynder
16. oktober 2000 - 00:20 #15
Laser-> Det vand... Kommer det når du laver JPEG? For så er det komprimeringen der er for dårlig! Brug PhotoShop til at lave komprimeringen i... Sæt den til 10 eller 12 alt efter hvilken version du bruger! :) Det fylder lidt mer\', men det er det værd og det nærmer sig ikke engang det et BMP fylder!
Avatar billede dr.com Nybegynder
16. oktober 2000 - 00:35 #16
Din link til \"Dagens joke\" åbner i nyt vindue som den eneste, er det meningen?
Avatar billede powell Nybegynder
16. oktober 2000 - 09:35 #17
Alt for langsom, blev træt af at vente inden jeg kom ind, sorry!
Avatar billede laserzap Nybegynder
16. oktober 2000 - 10:20 #18
Dr.Com>>>

Som jeg skrev til dig via Email :
Jeg kan ikke bruge photoshop, da jeg får en ulovlig handling midt i det hele !
Avatar billede laserzap Nybegynder
16. oktober 2000 - 10:37 #19
Nu har jeg lavet lidt om på siden og logo\'et er i JPG
Avatar billede powell Nybegynder
16. oktober 2000 - 10:42 #20
OK - det hjalp.

Men nu er det lige gyldigt hvad jeg vælger så for jeg: The page cannot be displayed
Avatar billede laserzap Nybegynder
16. oktober 2000 - 11:43 #21
Powell>>>
Jeg kan sagtens se siderne.
Avatar billede laserzap Nybegynder
16. oktober 2000 - 11:43 #22
Er der nogen der har tilmeldt sig Mobil jokes herinde fra ??
Avatar billede laserzap Nybegynder
16. oktober 2000 - 11:53 #23
Jeg vil lige spørge om noget :

Hvis jeg nu sætter en søgemaskine ind på min side, må jeg så godt tilføje alle de links jeg kender, eller skal de selv tilføje dem ???!
Avatar billede powell Nybegynder
16. oktober 2000 - 12:09 #24
Efter som du er web-master, på stedet står du inde for de links der ligger på din side. Så du skal acceptere dem. Tænk hvis der lige pludselig lå links til børneporno?

Et kedeligt design, prøv med noget grafik, noget med spræl i.

www.4fun.dk
Avatar billede laserzap Nybegynder
16. oktober 2000 - 12:24 #25
Powell>>>

har du nogle go\'e ideer ???
Avatar billede powell Nybegynder
16. oktober 2000 - 12:44 #26
Jeg har mange ideer...Hvorf?
Avatar billede laserzap Nybegynder
16. oktober 2000 - 14:42 #27
Fordi jeg ikke selv har nogle.
Avatar billede laserzap Nybegynder
16. oktober 2000 - 14:54 #28
Gider du prøve at sige nogle af dem ??? :-)
Avatar billede powell Nybegynder
16. oktober 2000 - 15:06 #29
Æv, nu forlanger du jeg skal tænke...Damm.

Kikke lige forbi på din hjemmeside, og kommer med nogle forslag, OK.
Avatar billede laserzap Nybegynder
16. oktober 2000 - 15:12 #30
ok venter meget spændt !!!!!
Avatar billede powell Nybegynder
16. oktober 2000 - 15:18 #31
Det første billede man møder, skal være mere fyldt med humør, noget så man for lyst til at klikke videre, det gør man ikke når man ser din indgangsdør til din site.

Det samme er gældene på din site, der må gerne hærske kaotisk orden, ikke som om militæret har været inde med en løftet pegefinger. Find et unikt look, der virker, noget med fest, stemning, baloner og fis i hatten.

Hvis jeg selv havde tid ville jeg sende dig nogle forslag, men tid har jeg nok først igen om en 14 dages tid, hvis du kan vente, så smid din mail, så smider jeg noget grafik til dig.

Avatar billede 12tri Nybegynder
17. oktober 2000 - 22:16 #32
Hvorfor skal man klikke på et logo for at komme ind på siden. Dette har kun en hensigt, at flytte den besøgende et klik længere væk fra det man ønsker: indhold
Avatar billede martin181 Nybegynder
31. oktober 2000 - 10:22 #33
Har du overvejet at lave det første billede som en fil med flere klikbare steder - ellers virker det alt for stort og klodset.

Hvad vil du bruge siden til?
Hvis det er en klub, kan du så ikke få ideer fra andre klubmedlemmer?

Jeg håber at det kun er en \"prototype\" for den mangler stadig meget for at opfylde kravene til en moderne hjemmeside...men bare klø på.
Avatar billede flax Nybegynder
04. november 2000 - 20:15 #34
Ris har du fået nok af-..

Ros: JEg kan godt lide at du ikke har den sædvanelige hvide farve i dine formularer, fedt , med blå.

Ellers held og lykke..