Avatar billede ate1 Nybegynder
02. december 2002 - 13:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

cue/bin = blank cd :(

jeg har lige fået cdr LiteOn-LTR-16102B
jeg har så installeret cdrwin4 og dens aspi drivers
men når jeg loader et cuesheet in og brænder laver den bare en tom cd og siger den fylder det som .bin filen fylder i mb....hvad skal jeg gøre her får at få den til at lave de cds jeg har derefter prøvet at installere nero og der kan jeg lave audio/s/vcd men den kan ikke læse cuesheets :/

anyone????
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2002 - 14:03 #1
Hvis du vælger Filer > Brænd Image i Nero kan du fint brænde med .cue filer...
Avatar billede di8leva Nybegynder
02. december 2002 - 14:12 #2
hvis du prøver daemon-tools (http://www.daemon-tools.com/) kan du lave et virtuellt cd-drev der kan læsa cue-sheets og vise allt der er på den bin fil.
Avatar billede ate1 Nybegynder
02. december 2002 - 14:17 #3
ok...jeg har lige prøvet at brænder et image via nero og det virker bare som det skal :D:D:D så det må nok bare være den cdrwin der er noget hø :p
Avatar billede ate1 Nybegynder
02. december 2002 - 14:17 #4
men hvordan giver jeg nu de point til el barto????
der er ikke nogle pointbox????
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2002 - 14:20 #5
Det er fordi jeg ikke har svaret endnu ;)
Avatar billede ate1 Nybegynder
02. december 2002 - 14:22 #6
hehe...der fik du dem :)
takker.