Avatar billede tuxp Nybegynder
02. december 2002 - 13:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

GratisDNS url pegning?

Jeg er totalt newbie til DNS osv. Derfor vil jeg gerne have uførlig hjælp til at redirecte www.stoeving.dk til en  skod-banner-free acount. Jeg har en gratisDNS profil igennem stoeving.dk, men mere har jeg ikke gjort. Så vidt jeg ved skal man hen og oprette en A record, og en CNAME.
Men hvordan gøres dette præcist?
Altså spørgsmålet er: Hvordan skal GratisDNS konfigureres til at pege www.stoeving.dk til: http://stoeving.enellerandenskodhosting.dk
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
02. december 2002 - 13:53 #1
Avatar billede tuxp Nybegynder
02. december 2002 - 13:56 #2
Det ser jo meget udførligt ud... tjecker det lige ud
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. december 2002 - 13:57 #3
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. december 2002 - 14:00 #4
Sorry.. Tror der er mere her http://www.eksperten.dk/spm/279567 :)
Avatar billede tuxp Nybegynder
02. december 2002 - 14:25 #5
Criterius.dk: Kanon guide! Virkede med det samme! Mit domain er så oxo købt på GratisDNS. Du skal ha rigtig mange tak, har sparet mig for en masse tid.
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
02. december 2002 - 14:28 #6
u r welcome :o)