Avatar billede mpj Nybegynder
15. oktober 2000 - 21:39 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

admin... igen...

Kig her:
http://www.eksperten.dk/spm/28959

Brugeren flappyflop har været oprettet i 4 dage

Og han har spurgt om det samme :
http://www.eksperten.dk/spm/28959
http://www.eksperten.dk/spm/28957

Og dr.com har svaret begge gange...?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. oktober 2000 - 22:33 #1
dr.com blev oprettet én dag før flappyflop .. så deet ;)
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2000 - 00:09 #2
Ja og det er meget påfaldende, at de 2 er oprettet den samme dag og at deres point med svar faktisk også er ens. Meget påfaldende
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. oktober 2000 - 00:14 #3
Bare en smule ;-)
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2000 - 00:20 #4
http://www.eksperten.dk/spm/29000 kan lige komme med på listen.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. oktober 2000 - 00:34 #5
Du mener at martinlyngbo, dr.com & flappyflop er den samme ? Det _kunne_ godt se sådan ud..
Avatar billede stp Nybegynder
16. oktober 2000 - 01:19 #6
Dr. Com her.
Jeg vil bare lige sige at jeg har intet med martinlyngbo og flappyflop at gøre.
Jeg kan ikke lige se sammenhængen med nogen af dem. Har i virkelig ikke andet at foretage jer end at lede efter nogen at svine til?(http://www.eksperten.dk/spm/29000)
Se lige her http://www.eksperten.dk/spm/28555 , hvad fanden sku´ jeg lave sådan et indlæg for hvis jeg gik så meget op i de point. Hvad angår børn som i skriver om så tænk jer om.
tdaugaard 18½....drengerøv.
Avatar billede stigc Nybegynder
16. oktober 2000 - 01:24 #7
men du har to brugernavne?
Avatar billede stp Nybegynder
16. oktober 2000 - 01:27 #8
Min bror sidder ved siden af, og jeg er sådan set ligeglad med hvad brugernavn der står, jeg har bare noget jeg skal af med inden vi gå af.
Avatar billede stigc Nybegynder
16. oktober 2000 - 01:29 #9
sure thing!
Avatar billede stp Nybegynder
16. oktober 2000 - 01:30 #10
Har i så ikke også undret jer over vi ret ofte er på på de samme tider.(stp & Dr.com)
Avatar billede stp Nybegynder
16. oktober 2000 - 01:31 #11
Bli´ dog voksen
Avatar billede stigc Nybegynder
16. oktober 2000 - 01:32 #12
Det kan godt være du har ret! Jeg er egentlig ligeglad.
Godnat og Sov Godt
Avatar billede mpj Nybegynder
16. oktober 2000 - 01:35 #13
stp/dr.com>>
\"Har i virkelig ikke andet at foretage jer end at lede efter nogen at svine til\"

DEt er da dig der sviner os til?
Og jeg er 13?
Hvad er jeg så? en drengerøv?
Og fordi du opretter et 4 liniers ? betyder det så at du har et vandæt alibi? eller hvad?

Avatar billede mpj Nybegynder
16. oktober 2000 - 01:36 #14
Godnat :o(
Avatar billede stp Nybegynder
16. oktober 2000 - 01:37 #15
Hvorfor logge af for så at logge på som anden bruger, og så lige i det her spørgsmål?
Avatar billede stp Nybegynder
16. oktober 2000 - 01:40 #16
Hvem kalder andre for handicappet barn?
Avatar billede snipper Nybegynder
16. oktober 2000 - 01:41 #17
martinlyngbo, dr.com & flappyflop!
(Personlighedsspaltning som gør noget, eller HVAD?)

Never Mind!

Det ser altså alligevel MEGET mistænkeligt ud! Så LAD være med at kalde folk for \"drengerøve\" osv.

Kharder & Stigc er nogle af mine \"favorit\" eksperter, så bare PAS PÅ!
Avatar billede snipper Nybegynder
16. oktober 2000 - 01:42 #18
Og så er der selvfølgelig \"gode gamle\" tdaugaard, den BEDSTE af dem alle!
Avatar billede stp Nybegynder
16. oktober 2000 - 01:47 #19
snipper, prøv lige se her http://www.eksperten.dk/spm/29000 .Normalt går jeg heller ikke og kalder folk de ting, men jeg havde lige noget der skulle ud.
Og PAS PÅ hvad?
Avatar billede snipper Nybegynder
16. oktober 2000 - 01:57 #20
Øh altså \"stp\", når du også er \"dr.com\" har du jo 2 brugernavne her på Eksperten, hvilket jo er ulovligt! Og så kan du ikke forstå mistanken????
Avatar billede stp Nybegynder
16. oktober 2000 - 02:11 #21
Hvis du gad læse lidt først så ville du nok se at jeg ikke stp.
Eksperten er ellers et godt sted at dele sin viden, men man mister sku lysten efter den omgang her.

Sov godt
Avatar billede snipper Nybegynder
16. oktober 2000 - 02:13 #22
???? Sov godt også!
Avatar billede snipper Nybegynder
16. oktober 2000 - 02:20 #23
Tjah, jeg må jo nok tilstå at dette spm. er blevet SÅ kompliceret st selv jeg ikke kan følge med mere! Enten er der tale om en KRAFTIG misforståelse, eller også er der tale om en person som har op til 3 eller flere brugernavne!?

Nå, Admin redder vel trådene ud imorgen... ;-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. oktober 2000 - 06:04 #24
<< dr.com/stp >>

Drengerøv ? Tjaa .. det kommer vel an på hvem man spørger, men ærlig talt så overholder jeg da i det mindste reglerne!
Avatar billede rfogh Nybegynder
16. oktober 2000 - 09:26 #25
Så vidt jeg har forstået er der tale om to personer (to brødre) - Det siger de da...
Ialt er de i besiddelse af 4 brugernavne (dr.com, stp, martinlyngbo, flappyflop).

Under alle omstændigheder må der altså være noget galt...
Avatar billede fcs Novice
16. oktober 2000 - 10:35 #26
Læs lige kommentaren fra stp lige ovenover: \"Hvis du gad læse lidt først så ville du nok se at jeg ikke stp.\" Hvis stp skriver at han ikke er stp, så synes jeg det lyder som om han har minimum to brugernavne og han ikke helt er klar over hvem han er logget ind med!
Avatar billede prodic Mester
16. oktober 2000 - 11:06 #27
vel stp opretter et spørgsmål og starter kommentaren med at skrive dr. com her....skummelt, det vil jeg personligt gerne have en forklaring på hvordan det kan lade sig gøre.

Noget helt andet er at i http://www.eksperten.dk/spm/28555, er det dr.com der har oprettet spørgsmålet men det er stp der linker til det...og skriver at han har oprettet spørgsmålet??...igen vil jeg gerne have en forklaring inden jeg begynder at tro, at stp/dr.com(måske flere) er en og samme person.

For det kan vel ikke være så svært, at logge af som stp, og logge ind som dr.com for at skrive en kommentar i sit eget navn....men måske er det bare mig, men en forklaring vil jeg nu gerne have.

ordet er jeres stp/dr.com..
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
16. oktober 2000 - 11:57 #28
stp/dr.com er slettet.
Avatar billede mpj Nybegynder
22. oktober 2000 - 12:23 #29
Tak