Avatar billede luckylonestar Nybegynder
02. december 2002 - 02:04 Der er 3 kommentarer

Win XP går ned når jeg anvender dvaletilstand.

Jeg har en p4 2,4 Ghz processor sammen med et p428x bundkort fra Asus. Når jeg trykker på mit logitech keyboards dvaleknap går pc'en i dvale. Rører jeg herefter musen for at få computeren ud af dvaletilstanden, så genstarter computeren i stedet helt forfra.

Er der nogen, der kan hjælpe mig??

Mvh

LL
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. december 2002 - 03:56 #1
tjek APM auto power manegement i din BIOS. Den står sikkert til noget forkert.
Avatar billede cp1 Nybegynder
02. december 2002 - 06:53 #2
Hej :)) Her er en smøre fra windows update
Jeg har selv problemet og det er ikke blevet løst ved hjælp af denne "update"
men det ka da være det hjælper dig...

Resuming From Standby Update

This update addresses the "Devices May Not Power Up Properly When Resuming From Standby (Q311542)" issue in Windows XP, and is discussed in Microsoft Knowledge Base (KB) Article Q311542. Download now to resolve an issue preventing your computer from resuming from standby.

For more information about this issue, read KB Article Q311542.

System Requirements

This update applies to Windows XP.

How to use

Restart your computer to complete the installation.

How to uninstall
Click Start, and then click Control Panel.
Double-click Add or Remove Programs.
Select Windows XP Hotfix (Pre-SP1) [See Q311542 for more information], and then click Change/Remove to uninstall.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:32 #3
lukketid?!