Avatar billede martin.hp Nybegynder
01. december 2002 - 14:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Beskadet harddisk ?

Hej...

Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan tjekke min HD, for evt. beskadet klynger...

jeg har xp, men kan ikke finde det der, er der evt. et program man kan installer...
Avatar billede klojs Nybegynder
01. december 2002 - 15:01 #1
Ved ikke med xp, har selv win98. Der går jeg ind i Denne komputer - højreklikker på C-drevet - egenskaber - fanen funktioner - Undersøg nu.
Avatar billede martin.hp Nybegynder
01. december 2002 - 15:02 #2
Har fundet ud af det.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. december 2002 - 15:04 #3
martin.hp => du bedes fortæller hvordan du løste det ;o)

ellers:
start => kør cmd => chkdsk
Avatar billede klojs Nybegynder
01. december 2002 - 17:03 #4
Ja tak vil gerne vide om du fandt ud af det efter at læse mit svar eller hvad, for så ville det da være rimeligt at give pointene videre til mig.
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. december 2002 - 19:16 #5
det er det samme i alle windows.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
06. december 2002 - 18:34 #6
martin.hp => du har modtaget et svar som burde virke, efter hvad retaxes siger. *jeg bruger ikke XP, men det er samme måde i W2K som klojs beskriver*

du bedes fortælle hvad løsningn var eller oprette et spm med 15 pointz til klojs, da svaret er rigtigt.. hvis du ikke har fortalt løsningen eller oprette et spm til klojs inden 48timer deaktivers din bruger!

Rkhdk / CoAdmin
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. december 2002 - 19:51 #7
Bruger deaktiveret.

Rkhdk / Coadmin
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. december 2002 - 20:08 #8
sådan går det når man ikke hører efter ;o)