Avatar billede pedder009 Nybegynder
01. december 2002 - 13:58 Der er 10 kommentarer

Driver til printer Canon LBP-460

Hej

Hvor kan man finde en driver til Canon LBP-460 og den skal due til Windows XP  Please Hlep me :D

//200 point til den der kan finde en driver
Avatar billede sekam Nybegynder
01. december 2002 - 14:01 #1
Avatar billede jefa Nybegynder
01. december 2002 - 14:02 #2
http://www.magma.ca/~grethi/Canon_Drivers/Drivers/drivers.htm
LBP-460 / LBP-465 are NOT supported in Windows XP / 2000 / NT 4 : There is no possible workaround.

Ikke særligt opmuntrene, men det var et af de første link jeg fandt.
Avatar billede pedder009 Nybegynder
01. december 2002 - 14:03 #3
det kan da ikke passe at den ikke kan køre i windows xp
Avatar billede htm Nybegynder
01. december 2002 - 14:12 #4
Jo og hvis du hellere vil have det at vide fra officielt sted her er de drivere der er til LBP 460: http://www.canon-europa.com/cgi-bin/CEDD/list-systems.cgi?catid=5&productid=51
Avatar billede asmodeus Nybegynder
01. december 2002 - 14:37 #5
Læs her: http://www.eksperten.dk/spm/246183

mvh/
Asmodeus
Avatar billede blackie Nybegynder
01. december 2002 - 14:39 #6
Prøv at installere Canon 460 med driver HP Laserjet Series II, det virker med win2000
Avatar billede blackie Nybegynder
01. december 2002 - 14:41 #7
Jeg har fået det til at kører i windows 2000, du vælger den ovenstående driver, den er incl. i de driver som er med i styresystemet.
Avatar billede pedder009 Nybegynder
01. december 2002 - 18:56 #8
hva mener du blackie ??? hva for en driver ??
Avatar billede blackie Nybegynder
01. december 2002 - 19:40 #9
Gå i kontrolpanelet og under printer er der noget som hedder tilføj printer og du kører guiden, så vælger du, vis alle driver/komponenter og der kommer du ind så du kan vælge XP's egne driver, her vælger du HP Laserjet Series II under HP, til din printer, også selvom XP ikke mener, at det er en sikker driver, du svarer bare ja. Jeg ved ikke om det jeg har skrevet er i den rækkefølge, som det forløber og jeg kører med en engelsk udgave, så det er måske ikke ordret.
Ellers spørg igen.
Avatar billede halifax Nybegynder
16. oktober 2004 - 17:30 #10
Har fundet et site med info om install og opsætning af driver til LBP-460 i XP/2000/NT. - Se her
http://bellmanns.net/canon460/#wie

Det er rapporteret at virke under XP her på E.dk.  Jubieii