Avatar billede bullefardk Nybegynder
01. december 2002 - 11:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

TV-Out

hvad skal man bruge for at få tv-out fra sit geforce 3 kort til at virke? har et s-vhs kabel. men hvilket program?
Avatar billede hermandsen Juniormester
01. december 2002 - 12:12 #1
Skriv noget mere!
Hvorfor virker det ikke?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
01. december 2002 - 15:08 #3
du skal ikke bruge andet end et s-vhs kabel fra den ene ende og så helst skart fra den anden og så kal dit tv under støtte tv-out og så har windows selv et tv-out program!
Avatar billede tuxp Nybegynder
03. december 2002 - 08:00 #4
Windows har ikke noget "tv-program"
Men dit grafikkort har en TV-out driver. Gå ind i skærminstillinger->Advanceret-> og så må der være nogle mulighedder for at vælge output enhed.
Du skal så ha valgt PAL TV. Hvis du ik har s-vhs stik på dit tv, skal du omforme signalet med SVHS-SCART eller phono omformer.
Avatar billede bullefardk Nybegynder
06. december 2002 - 13:57 #5
jeg fik det desværre aldrig til at virke..