Avatar billede aasuper Nybegynder
15. oktober 2000 - 15:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Regedit

Hej!

Jeg skal tilføje en fil til registreringsdatabasen og skriver: REGEDIT C:\\FIL.REG

Nu kommer Windows blot med en dum meddelelse om, om jeg er sikker. Kan denne meddelelse fjernes, så der ikke kommer nogle dialogbokse, når jeg kører ovennævnte kommando? Evt. med en eller anden parameter...

>>AASuper
Avatar billede masterblaster Nybegynder
15. oktober 2000 - 15:15 #1
Kan ikke se dit problem ..du ka\' sq da bare skrive 4 linier kode i f.eks. VB, og pumpe dine nøgler og værdier direkte i registreringsdatabasen ..hvorfor vil du bruge regedit ??
Avatar billede pryce Nybegynder
15. oktober 2000 - 15:18 #2
Nej, det er ikke muligt med Windows 98\'s Regedit. Men hvis du kender nogen der har Windows 95 så få deres version af regedit.exe. Den kommer ikke med \"er-du-sikker\"-dialogboksen.
Avatar billede gozar Nybegynder
15. oktober 2000 - 23:17 #3
prøv med regedit c:\\fil.reg /y
Avatar billede goulduck Nybegynder
16. oktober 2000 - 23:38 #4
Rolig nu MasterBlaster! Det er jo ikke os alle som kan være lige så smart som dig .. hehe
Avatar billede aasuper Nybegynder
18. oktober 2000 - 16:18 #5
Jeg har fået

regedit /s C:\\FIL.REG til at virke!

>>AASuper