Avatar billede sinnet Nybegynder
30. november 2002 - 20:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

IE 6.0 SP1

Efter at have opdateret min IE til 6.0 SP1, er der problemer med billeder på hjemmesider...se eksempel her : http://www.sinnet.dk/newz.jpg

Hvis jeg så refresher siden så er det bare nogle andre billeder der ikke kommer frem...man kan sagtens højreklikke på dem og vælge "vis billede" så kommer de fint frem, men det er sq lidt skod i længden.

What to do ?
Avatar billede hub Nybegynder
30. november 2002 - 20:02 #1
Prøv at tjekke tilføj/fjern programmer for en mulighed for at reparere IE
Avatar billede sinnet Nybegynder
01. december 2002 - 11:55 #2
har prøvet men det hjælper ik
Avatar billede jkrons Professor
02. december 2002 - 17:10 #3
Tilbage går tilbage til den foregående side da du åbnede den, og der var den ikke udfyldt endnu. Linket gør formodentlig det samme.
Avatar billede jkrons Professor
02. december 2002 - 17:11 #4
Og det var bare nonsens. Det skulle have været svar på et hewlt andet spørgsmål. Undskyld!
Avatar billede annikadk Nybegynder
05. januar 2003 - 08:14 #5
Husk at lukke dette + evt. andre gamle spørgsmål.
Du kan finde dine åbne spørgsmål ved at gå ind på http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=22
Klik på @ for at sortere efter flag, og tjek alle dem der er gul eller grøn.

Hvis der er svar som var brugbare accepterer du dem.
Hvis der er kommentarer som var brugbare kan du bede om at der lægges et svar (indenfor 2 dage fx.) som du derefter accepterer.
Har du ikke fundet hjælp kan du selv ligge et svar som du accepterer.

God fornøjelse :)
Avatar billede ctrl Nybegynder
23. januar 2003 - 14:02 #6
Har du fundet en løsning ????
Jeg har samme problem :-(
Avatar billede sinnet Nybegynder
27. januar 2006 - 17:25 #7
Delete