Avatar billede jumlie Nybegynder
29. november 2002 - 12:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brush

Hvordan indstiller man diameteren på en brush man selv har lavet? Hvis jeg klikker på brushen får jeg kun mulighed for at ændre på spacing, og de sædvanlige indstillingsmuligheder er ikke at se nogen steder?
Avatar billede michael-k Nybegynder
29. november 2002 - 12:33 #1
Jeg er næsten sikker på at hvis du ikke har muligheden for at ændre størrelsen kan du ikke gøre det. Har lige prøvet at lave en og har ingen problemer med at definere størrelsen. Men har nogle brushes jeg har downloadet fra nettet og der har jeg heller ikke muligheden desværre :(
Avatar billede jumlie Nybegynder
19. december 2002 - 15:53 #2
Lidt usikkert svar, men ok du får pointene.
Avatar billede jumlie Nybegynder
19. december 2002 - 15:54 #3
Du skal lige svare, så du kan få pointene.
Avatar billede jumlie Nybegynder
15. januar 2003 - 11:13 #4
Lukker spørgsmålet, idet michael ikke har svaret.