Avatar billede balltown Nybegynder
29. november 2002 - 08:50 Der er 4 kommentarer

Adgang til ICA-sessioner

Kører W2K Terminal med Citrix MetaFrame XP ovenpå.
Jeg kan kun connecte til farmen, hvis jeg har administrator-rettigheder.
Licensproblemer ??
Avatar billede themustangman Nybegynder
29. november 2002 - 09:11 #1
Prøv at læse dette spm:
http://www.eksperten.dk/spm/276513
Avatar billede balltown Nybegynder
29. november 2002 - 11:06 #2
Mit problem er Citrix-relateret.
Publiserer jeg selvsamme applikation fra WTS er der ingen problemer.
Avatar billede a_schack Nybegynder
30. november 2002 - 10:22 #3
Har haft samme problem...man skal installere en TS-client og connecte til serveren for at få en licens først....medmindre man er administrator. Derefter kan man bruge ICA! Sådan er det i hvert fald på vores 1.8
Avatar billede sup Nybegynder
09. december 2002 - 18:15 #4
Du har sat den bruger du prøver med op i din Citrix.
Du har aktiveret citix serveren med gyldig licens elles er det vist kun admin der kan logge ind.

Sup.