Avatar billede nikolan Nybegynder
29. november 2002 - 02:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

USB 2.0

Er der forskel på USB 2.0 PCI kort. Priserne svinger fra 250-700 kr.

Er der nogen der måske har erfaringer med de billige kort, f.eks, det fra Trust.

Der er jo ingen grund til at betale mere end højst nødvendigt!!!!
Avatar billede karsten_nymann Nybegynder
29. november 2002 - 02:36 #1
Vel ikke i standard. Men hvis det er for er firma vil jeg ikke købe det billigste priserne hænger ofte sammen med fejlprocenten (generelt) privat ville jeg nok tage en af de billigste og så tage bøvlet bagefter hvis der er fejl på kortet.
Avatar billede tomb3 Nybegynder
29. november 2002 - 04:01 #2
har selv prøvet Trust, og det virker problemfrit.. det kan du roligt købe :)
Avatar billede fcs Novice
29. november 2002 - 08:04 #3
I en sidebemærkning kan lige nævnes at Aldi i denne uge har en 4-ports usb-hub til 200 kr. ;-) (Hvis du har brug for flere porte end der er på PCI-kortet)
Avatar billede egidiussen Nybegynder
29. november 2002 - 09:10 #4
det vil da virke lidt vildt at købe et PCI-kort til 700 kr. for at få USB 2 - når man kan købe bundkort med USB 2 til 500-600 kr.

skipper
Avatar billede tomb3 Nybegynder
29. november 2002 - 15:25 #5
skipper > køber du et bundkort til 500-600,- får du sq også hvad du betaler for! Du kan sq dårligt få en ok board for 500-600,-
Avatar billede egidiussen Nybegynder
29. november 2002 - 17:02 #6
Det kommer helt an på hvad det skal bruges til, hvis du f.eks. ikke skal OC, så kan du sagtens få et fint ECS bundkort med USB 2 på - til under 600 kr. !
Avatar billede tomb3 Nybegynder
29. november 2002 - 22:40 #7
"fint" .. hm.. ECS er ikke ligefrem kvalitet...

jeg vil ikke kalde ECS for fint, men bare standart/noname...
Avatar billede egidiussen Nybegynder
30. november 2002 - 00:03 #8
Standard - kald det hvad du vil. Jeg har købt mange kort af det mærke de sidste par måneder - men det er nok også bare fordi jeg er tilfreds med at få hvad jeg betaler for!!