Avatar billede dude Nybegynder
28. juli 1999 - 20:02 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til opfriskning af design

Jeg ved godt dette er et ømtåleligt spørgsmål (jfr. tidligere diskusioner om gratis design), men jeg vover nu pelsen alligevel, i håbet om at der findes en venlig sjæl et sted derude.

Problemet er, at jeg har en homepage med et (syntes mange) fornuftigt indhold, men med et relativt primitivt design. Siden giver folk mulighed for at teste deres IQ vha. mange forskellige interaktive tests, og den er fuldstændig fri for kommercielle indslag! Derfor finder jeg det ikke rimeligt at skulle betale for en opfriskning af sidens design.

Adressen er:
http://hjem.get2net.dk/mick.langhoff/

Der er egentlig ikke nogen krav til, hvordan siden skal se ud, men det må gerne være DHTML e.l.
Avatar billede missing Nybegynder
28. juli 1999 - 20:25 #1
Jo, jeg ville da gerne lave et nyt design til din gode (set fra indholdet) side.
Men der skal mange timers arbejde til det da grafikken først skal findes på, og der er så mange forskellige sider der skal passes ind i tabeller med grafik (IQ-testene), kan jeg desværre ikke tilbyde det gratis.

Hvis du alligevel er interesseret; Missing@post.tele.dk
eller
ICQ # 38646359

  ...: Tango Bravo Webdesign :...      :-)(-:
Avatar billede dude Nybegynder
28. juli 1999 - 20:32 #2
Tanken var egentlig, at jeg "bare" ville have et forslag til, hvordan hovedsiden kunne se ud.

Resten håber jeg selv at kunne lave.
Avatar billede justincase Nybegynder
28. juli 1999 - 23:43 #3
Hvis du har grafikken (her har jeg ingen chance), indholdet (det ser det ud som om du har) og ideen (det har jeg ikke tid til) , så kan jeg godt levere programmeringen, (og din side BUGGED).
Avatar billede killermaid Nybegynder
29. juli 1999 - 11:38 #4
Jeg vil godt lava din side gratis... Til gengæld vil jeg bare have de 500 point du vil give...

Interesseret??? Kontakt mig på: Killermaid@hotmail.com

\Killermaid Fra HSN-Design
Avatar billede dude Nybegynder
31. juli 1999 - 11:01 #5
>>justincase

Det lyder meget fornutigt, men problemet er nok det med grafikken. Siden må gerne have en simpel grafik, forstået på den måde, at baggrunden og menuen godt må være ensfarvet (evt. to forsk. farver i hver sin frame). Du bestemmer, om der skal være en top-frame.

PS. Hvad mener du med BUGGED?
Avatar billede niksen Nybegynder
02. august 1999 - 17:51 #6
jeg vil gerne lave din hjemmeside gratis
uden betingelser jeg er ikke så god til dhtml men jeg kan html ud og ind det er en fin ide
Avatar billede nof Nybegynder
22. august 1999 - 21:48 #7
...Jeg kunne godt tænke mig, at få at vide hvordan du har tænkt dig designet skal se ud???

Mvh
nof
CPNC WebSolutionZ
Avatar billede dude Nybegynder
26. august 1999 - 22:50 #8
>>nof

Jeg kunne godt tænke mig lidt i stil med fx DR's side om Højtryk:

http://www.dr.dk/P3/tryk/tattoo01.htm

Dette er bare et eksempel! Kun for at give dig (og andre) en idé om, hvordan siden kunne se ud uden de store krav til noget specielt "IQ-relateret" grafik.
Avatar billede missing Nybegynder
26. august 1999 - 23:12 #9
Jeg vil bare lige sige at jeg synes stadig at det er en god side som jeg gerne ville lave design på, men det ta'r for lang tid til at jeg kan gøre det gratis.

Thomas
Tango Bravo Webdesign
Avatar billede skjoldby Nybegynder
30. september 1999 - 01:11 #10
Jeg sad lige og legede med din side. Prøv og se her:

http://hjem.get2net.dk/skjoldet/mick/nyt_design.html

Den er kun optimeret til Explore 4...
Avatar billede missing Nybegynder
30. september 1999 - 22:04 #11
fin side, skjoldby ! ;o)
Avatar billede skjoldby Nybegynder
01. oktober 1999 - 19:35 #12
Et par timers tidsfordriv(???).
Avatar billede dcasso Nybegynder
08. oktober 1999 - 09:43 #13
Jeg synes lige jeg vil sige et par ting om din side.

1) Den har da ikke et ringe design, dog mangler der lidt i starten for at give den et ordentlig look.

2) Da jeg selv er intresseret i dit emne IQ-tests, og har en ide om at lave nogle iq-test prgs. samt selv lave en hjemmeside kunne vi jo fint slå pjalterne sammen, hvis du er intresseret.

Ang. dit design problem vil det jo ikke være noget problem hvis vi slog os sammen.

Men da jeg ikke ved om du er intresseret og ikke så forfærdentlig tit kigger ind på eksperten, kunne du så ikke sende en mail til dcasso@usa.net hvis du har lyst til at få lavet om på din side.
Avatar billede skjoldby Nybegynder
16. oktober 1999 - 10:04 #14
Hva' kunne du bruge det design, ellers sletter jeg det igen...
Avatar billede dude Nybegynder
16. oktober 1999 - 10:43 #15
>>skjoldby

Du har i hvert fald givet mig noget at arbejde videre med.

Tak for hjælpen.
Avatar billede skjoldby Nybegynder
16. oktober 1999 - 13:26 #16
selv tak. Kan jeg slette det??? Sig lige til når du har downloaded...