Avatar billede frydahl Nybegynder
28. november 2002 - 15:14 Der er 6 kommentarer

fonte

Hvor finder jeg tyrkiske, bosniske og arabiske fonte? Og ikke det der freeware-shit! Det skal være noget ordenligt! Og jeg vil gerne betale for dem!
Avatar billede bl00d Nybegynder
28. november 2002 - 15:16 #1
freeware KAN da være godt. Du kan da prøve at søge efter tyrkiske fonte på google.com !?
Avatar billede frydahl Nybegynder
28. november 2002 - 15:18 #2
Freeware duer ikke, da jeg skal bruge dem i mit arbejde, og det må jeg ikke når det er freeware! Og desuden er det meget sjældent at de der freeware fonte kan bruges til noget seriøst.
Avatar billede articfruit Nybegynder
28. november 2002 - 15:29 #3
hmmm.... så vidt jeg har forstået, betyder "freeware" at alle må bruge det, til alt!
Avatar billede frydahl Nybegynder
28. november 2002 - 15:33 #4
Nej, jeg må ikke bruge det i mit arbejde! Desuden har jeg aldrig set en freeware font der var "seriøs". Plus, at de som regel kun indeholder det engelske alfabet, og ingen ekstra- eller specialtegn.
Avatar billede articfruit Nybegynder
28. november 2002 - 16:02 #5
ok!
Avatar billede fcand Nybegynder
08. januar 2003 - 11:42 #6
Freeware må du bruge som du vil - det er shareware du ikke må bruge. Der er jo en grund til at det hedder "FREE" ware!