Avatar billede casper_21 Nybegynder
14. oktober 2000 - 10:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Film-programmer

Er der nogle som kender nogle gode programmer til at lave:
1. Pauseskærme.
2. Avi Film.
3. Musik Video\'er
????
Avatar billede dar Nybegynder
14. oktober 2000 - 11:14 #1
1. Jeg har endnu ikke set et godt program, specielt beregnet til at lave pauseskærme, men da pauseskærme er programmer kan du \'bare\' lære VB, C++ eller delphi og lave dem i det...
Avatar billede sen8or Nybegynder
14. oktober 2000 - 12:38 #2
Hejsa Casper_21,

Til film og musikvideo´er er Adobe Premiere ganske fortrinneligt.

Med hensyn til pauseskærme skal du, som Dar siger selv programmere dem. Om der findes et program som tillader dig at sætte billeder ind og eventuelt styre et forløb er for mig uvist men skal du lave en pauseskærm så er det ren programmering!

Med venlig hilsen
SEN8OR
Avatar billede casper_21 Nybegynder
14. oktober 2000 - 12:45 #3
TAK TAK