Avatar billede peterlarsen2 Nybegynder
28. november 2002 - 08:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Disabling stupidity in XP?

Når man går ind i en mappe og prøver at markere X antal ikoner så laver XP den der stupide form for "smart markering". (Når man trækker musen over nogle ikoner.) Hvordan sætter man mapperne til kun at lave "kanten" som den gør på skrivebordet?
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2002 - 08:37 #1
Jeg er ikke sikker på hvad du mener?

Jeg har XP, men kan ikke lige se at den gør noget stupidt her ;)
Avatar billede swasper Nybegynder
28. november 2002 - 08:37 #2
Ikke helt sikker på hvad du mener men måske det er denne her Gå ind i Control Panel -> System vælg fanen Advanced og klik på Settings knappen under Performance. Midt i det fremkommende vindue skal du fjerne hakket i "Show translucent selection rectangle". Er det det?
Avatar billede peterlarsen2 Nybegynder
28. november 2002 - 09:00 #3
-> swasper <- bingo! lav et svar
Avatar billede swasper Nybegynder
28. november 2002 - 09:01 #4
:-)