Avatar billede simone007 Juniormester
27. november 2002 - 20:26 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvor køber man CD´er uden for DK....billigt

Jeg har set at man kan købe CD ROM i Tyskland, til ca. den halve pris af hvad det koster herhjemme, men jeg kan ikke finde nogle steder på nettet, hvor jeg kan bestille dem.

Er der nogle der har en web-adresse?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. november 2002 - 20:27 #1
Avatar billede donwang Nybegynder
27. november 2002 - 20:28 #2
Du kunne også køre et smut over grænsen, gå i Aldi der er de billige!o$
Avatar billede simone007 Juniormester
27. november 2002 - 20:45 #3
tak for adressen.

Der er lidt langt at køre fra Kbh. til Tyskland for at købe CD´er
Avatar billede niller02 Nybegynder
27. november 2002 - 20:47 #4
billigmedien er et godt bud, men skal du alligevel ned og købe juleøl, så kør over grænsen ved Padborg og kør ind til Fleggaard - de har ALTID medier på tilbud. 25 stk mr platinum ca. 80 kr.
http://www.dandiscount.dk/
Avatar billede niller02 Nybegynder
27. november 2002 - 20:52 #5
Rødby - Puttgarden
Avatar billede tommyv Nybegynder
27. november 2002 - 21:11 #6
http://www.nierle.de/ kan også anbefales.
Avatar billede simone007 Juniormester
29. november 2002 - 16:42 #7
Hej. Tommyv + andre

Har du handlet på den pågældende side du anbefaler ? Jeg synes måske at deres betalingsbetingelser virker lidt "skumle". Kam jeg roligt handler der ????
Avatar billede tommyv Nybegynder
29. november 2002 - 17:28 #8
Jeg har købt og fået cd'ere fra Nierle, og det var der ingen problemer i. Der er endda en dansk "guide" til hvordan man køber hos dem. Så jeg kan helt klart anbefale dem :-)
Avatar billede simone007 Juniormester
29. november 2002 - 18:35 #9
takker
Avatar billede tommyv Nybegynder
29. november 2002 - 18:58 #10
Ingen årsag, og tak for point :-)
Avatar billede blackie Nybegynder
29. november 2002 - 22:46 #11
tommyv-> En rigtig god adresse den du kom med der, bare de holder hvad de lover, har lige bestilt 300 cd'er :-}( det bliver under 3 kroner pr. stk.)
Avatar billede tommyv Nybegynder
30. november 2002 - 09:16 #12
blackie>> Hvis ikke de holder hvad de lover, så ved man jo hvor de bor ;-)
Avatar billede blackie Nybegynder
01. december 2002 - 11:51 #13
tommyv->Skal man ikke have en odrebekræftigelse fra dem på email, du har jo prøvet det før. Det har jeg nemlig ikke modtaget.
Avatar billede tommyv Nybegynder
01. december 2002 - 13:04 #14
Jow, det skal man, men så vidt jeg husker, så gik der lidt tid før man modtager den. Jeg ved ikke om de sidder og checker alle ordre igennem, men det har jeg på fornemmelsen, at de gør. Så du må nok væbne dig med lidt tålmodighed :-)
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
03. december 2002 - 17:57 #15
Hmmm så er det da bedre at køre ned til Cittimarket og Mediamarket som ligger samme sted i et center ikke så langt fra grænsen i padborg, der er godt og billigt ....

/Sweet1
Avatar billede blackie Nybegynder
03. december 2002 - 18:05 #16
Jeg har fået min bekræftigelse og for 300 cdér (80min)skal jeg forudbetale 676,38Kr d.v.s 2,25kr pr. cdér.
Avatar billede tommyv Nybegynder
03. december 2002 - 18:36 #17
sweet1>> Det kommer jo an på om man har muligheden for at tage det ned :-)