Avatar billede winkill Nybegynder
13. oktober 2000 - 19:18 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Netscapes JavaScript reference

Hvor finder jeg en download version af Netscapes JavaScript reference ???
Avatar billede thestalker Nybegynder
13. oktober 2000 - 19:20 #1
Avatar billede winkill Nybegynder
13. oktober 2000 - 19:25 #2
Ja ja, jeg ved godt hvor jeg finder referencen online, men hvor kan jeg downloade den ?
Avatar billede thestalker Nybegynder
13. oktober 2000 - 19:27 #3
Ja hvis du ikke kan downloade den der - hvor fanden kan du så ???
Avatar billede winkill Nybegynder
13. oktober 2000 - 19:30 #4
Jeg kan ikke se noget download link og jeg nægter at hente hver enkelt fil manuelt!
Avatar billede thestalker Nybegynder
13. oktober 2000 - 19:31 #5
Du kan sidde resten af week-enden hvis du forsøger på dette :)
Avatar billede winkill Nybegynder
13. oktober 2000 - 19:37 #6
Og det gider jeg ikke, for jeg skal spille counter-strike hele weekenden, og det kan jeg kun komme til hvis jeg finder en version af Netscapes JavaScript reference som kan downloades i en enkelt fil (Zip eller what ever).

Jeg havde den for et år siden, men har ikke rodet med JS siden og nu skalæ jeg bruge den skide reference og om ikke jeg så har slettet den ved sidste formatering og livet sutter og jeg skal have lavet et script færdigt så min chef ikke går amok når han finder ud af at jeg spiller CS hele weekenden uden at have brugt fem minutter på at gøre et freaking script færdigt !!

Derfor ber jeg, for alt godt i denne verden giv mig et link til et sted hvor jeg kan hente NS JS reference i ET click... plz ;o)
Avatar billede winkill Nybegynder
13. oktober 2000 - 20:03 #8
My hero
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. oktober 2000 - 20:05 #10
Hovsa, der var jeg vist markant langsom ;-)
Avatar billede winkill Nybegynder
13. oktober 2000 - 20:07 #11
He he, kun ca. 10 minutter for langsom.... Du er dog stadigt hurtigere end Århus Sporveje... ;o)