Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
27. november 2002 - 14:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Windows Media Player fejl

Jeg har lilli irreterende problem. Nå jeg starter windows media player og prøver og afspille noget laver den fejl. Jeg har windows Xp og så skriver den der med at sende fejlrepport og alt det pjat. Det ville sandsynligvis hjælpe hvis jeg uninstalled den og installerede den igen problemet er bare jeg ved ikke hvordan.

I skal ikke skrive noget med at jeg skal downloade et andet program til at afspille media i.
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
27. november 2002 - 14:14 #1
har du prøvet windows update?
Avatar billede boooboo Nybegynder
27. november 2002 - 14:14 #2
format c:
Avatar billede blackie Nybegynder
27. november 2002 - 14:50 #3
Avatar billede cp1 Nybegynder
27. november 2002 - 17:23 #4
prøv at chekke denne mappe ,og slet den fil der ligger der
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\Media Index
det er mediaplayerens cache og den eventuelle fil der ligger der ka være korupt og det ka gi fejl
Vh cp1
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
27. november 2002 - 18:09 #5
Reindstaler din MP.

http://i-know.dk/spm/196
Avatar billede katborg Praktikant
27. november 2002 - 21:09 #6
Jeg kan ikke anbefale media player serie 9, har prøvet den 95% af mine videofiler kunne bagefter ikke spilles
Avatar billede blackie Nybegynder
27. november 2002 - 21:35 #7
Omvendt for mig, jeg havde film jeg kunne hører lyd på men ingen billed og hakkende film, det blev løst ved series 9. :-}
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
28. november 2002 - 07:05 #8
For at reindstaler din mediaplayer i windows xp skal du kopier denne sætning kør.

Skriv dette i kør rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection InstallWMP7 132 c:\windows\inf\wmp.inf

Husk at din cdrom skal være i drevet ellers kan den den ikke finde filen :-)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
28. november 2002 - 07:07 #9
ups, iknow > ka se du har lagt samme svar - sorry
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
28. november 2002 - 08:51 #10
Metal-> Din laban :)
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
05. december 2002 - 16:03 #11
det virker ikke
Avatar billede brygger29 Nybegynder
13. februar 2003 - 15:34 #12
Hej,

jeg har haft nøjagtig samme problem. Det er naturligvis ikke konstruktivt bare at slette en fil - men hvis du sletter filen MMswitch.ax i dit system32 bibliotek så virker det igen.

Jeg har ikke undersøgt hvad den fil gør, men codec filer mm har man jo for det meste i Nimdo codec pack eller andet.