Avatar billede isdan Nybegynder
27. november 2002 - 10:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

bios eller andet update til IBM Primergy 100 (100 mhz server)

Problemet er at jeg har installeret en promise FastTrak 100 sammen med en 80gb maxtor harddisk og det kører fint. Har formateret 2 partitioner en på 10 og en på 70. Så har jeg flyttet win2000 server og smartdrv.exe på prim partitionen og startet installeringen og valgt f6 til additional scsi or raid og fået installeret Promis kontrolleren så går instalationen af win2000 igang og den vil genstarte men så kommer blå skærm med at den ikke kan accesse boot device..  Hvad kan det være??
Avatar billede Spotgun Seniormester
27. november 2002 - 10:58 #1
Det kunne lyde til at den ikke har fået installeret FastTrack RAID-driveren ordentligt...
Avatar billede sutpik Nybegynder
28. november 2002 - 16:20 #2
Formater din maskine én gang til og installer FastTrack igen...
Kender en som havde det samme problem. Han formaterede bare Hans Maskine igen og derefter virkede det som det skulle...
(Måske har du sat BIOSen til at boote fra CD-Rom drevet!)

/Me  =)
Avatar billede isdan Nybegynder
07. februar 2003 - 13:03 #3
problemet blev ikke løst