Avatar billede lokee Nybegynder
27. november 2002 - 09:42 Der er 4 kommentarer

Mig uuuh lam.. mig.. uuuh.. tale som Yoda!

Heysan.
Har en baggrund, hvorpå der skal være nogle skyer.
Importeret baggrunden, lavet den til movieclip.
Inde i dét movieclip har jeg importeret skyerne .. som jeg har lavet til et movieclip og motiontweenet.

Hvis jeg afspiller..ehh.. ja, hvis jeg trykker "enter" ser det fint ud.
Men CTRL + Enter er.. fucked up.

Det er bare et stillbillede, der ser weird ud?

Flash MX (som jeg sidder med for første gang) btw.

Nogle idéer?
Avatar billede cborg Nybegynder
27. november 2002 - 09:48 #1
Øh... trykker enter? Umiddelbart 'kompileres' fla'en ikke når man trykker enter (kun ved ctrl+enter)...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. november 2002 - 10:27 #2
Du har ikke indsat en stop action vel?
Avatar billede cborg Nybegynder
27. november 2002 - 19:39 #3
Kan du beskrive 'fucked up' lidt bedre?
Avatar billede lokee Nybegynder
29. november 2002 - 07:37 #4
Hov.. Hvorfor mailer den ikke, når i skriver her?
Underligt.

Nå! "fucked up" = det ser/så ud som om den har afspillet hele animationen og der kun er den statiske baggrund og "fartstriber"...

Nej, jeg har ikke indsat en stopaction.

Og nej, jeg ved godt at der er forskel på at trykke "enter" og "Ctrl + enter", men det var bare for at fortælle at animationen rent faktisk VIRKER.. bare ikke i swf-filen.

Jeg ved stadig ikke hvad der var galt. Det endte med at jeg rebootede min maskine og flash firs gange og startede forfra... det virker nu.

Jeg har ingen svar til jer, desværre. Tror det var en bug, eller noget.. Eller også er det bare mig der som sædvanligt er lidt blondere, end godt er.