Avatar billede beanworld Nybegynder
26. november 2002 - 08:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

USB hub fra Aldi

Hej!

Jeg har i Aldikataloget som kan ses her http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm - Jeg har ikke så meget forstand på USB standarden, men umiddekbart vil jeg mene hubben ser god ud:

Hvad mener du?

USB Hub 2.0

4 downstream porte, supporterer high speed (480 Mbps), full speed (12 Mbps) og low speed (1,5 Mbps). Incl. strømforsyning og power indicator for hver port. Kompatibel med Windows 98, ME, XP, MacOS 8.6 eller større plug&play. Forbinder op til 127 USB enheder. EMI, CE og FCC certificeret.

Pr. stk.
199,-
Avatar billede greek Nybegynder
26. november 2002 - 08:40 #1
Hvis du leder efter en usb hub, så er det nu du skal slå til.
Det eneste - er vel at dem i Aldi, sikkert ikke har en skid forstand på produktet, og derfor ikke kan yde nogen service.
Avatar billede xyborx Nybegynder
26. november 2002 - 09:36 #2
Den skal jeg da have, skal jeg da have, skal jeg da have! :D
(uhhh... Man kan også få en stjernekikkert.. :D)
Avatar billede beanworld Nybegynder
26. november 2002 - 10:30 #3
Hvis man ser på tilslutningen til PCen, skal man så bruge et USB kabel til at sætte hubben til PCen, eller er det med? Hvad plejer det være?
Avatar billede frost11 Nybegynder
26. november 2002 - 13:02 #4
ja og dem  har de også til 14.95 (kablerne altså)
Avatar billede niklaj Nybegynder
26. november 2002 - 18:23 #5
Du skal selv købe kablerne, men det er en fin hub.
Avatar billede jhsg Nybegynder
12. april 2011 - 21:53 #6
Sikkert en udmærket Usb/net hub, men kan kun køre under Microsoft Win, og med besvær under Mac. Virker ikke under  styresystemer som f.eks. Linux.
Det er i hvert fald ikke lykkedes mig at komme i kontakt med den hverken på den ene eller anden måde, selv den kørte via en Win-maskine. :-(