Avatar billede janette Nybegynder
26. november 2002 - 08:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Word og Internet Explorer

Når man fra ASP laver en Word side, er der så forskel på koden alt efter om klienten har Word 97 eller Word 2000?
Eller forskel i koden p.g.a. Internet Explorer versionen?

Mit problem består i, at min side fungerer fint i Internet Explorer 6.0 med Word 2000 installeret.
Har jeg derimod en Word 97 installeret virker det ikke  med Internet Explorer 6.0 men kun optil IE 5.5.

Hvordan stiller man browseren til enten at åbne eller tilbyde download af wordfilen?
Avatar billede mm12010 Nybegynder
26. november 2002 - 13:16 #1
læg filen som txt eller zip
Avatar billede janette Nybegynder
26. november 2002 - 16:15 #2
Det er en dynamisk fil, som dannes fra ASP med kald i database.
Avatar billede the_bma_man Nybegynder
28. november 2002 - 12:27 #3
Prøv at checke, om de bruger samme mime-type.
Avatar billede janette Nybegynder
29. november 2002 - 07:53 #4
the bma man: Hvordan tjekker jeg lige det?

I min asp-fil står der:
Response.ContentType = "application/ms-word"
Response.Addheader "Content-Disposition", "attatchment; filename=labels.doc"
Avatar billede the_bma_man Nybegynder
06. december 2002 - 10:39 #5
Hej igen.
Hvis du bruger Response.ContentType = "application/ms-word" til både word2k og 97, så er det ikke det.
Så kan jeg desværre ikke lige komme på, hvad der skulle være galt.
Men pøj-pøj med det!!
Avatar billede janette Nybegynder
15. januar 2003 - 19:29 #6
Har desværre ikke fundet løsning i programmering endnu. Derimod kan browseren Opera virke sammen med word 97