Avatar billede meelby Nybegynder
25. november 2002 - 17:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvem kan og har tid!

Jeg har en kunde der har kæmpet med et projektet i snart 2 år, igennem Hillerød Erhvervsråd. Kunden er dog løbet ind i et meget stort problem. Udfærdigelsen af web-siden er blevet udsat gang på gang dels pga. web-folk der lover at lave det færdigt, men ikke har tid, eller andre undskyldninger. Frontsiden er færdig og ligger på nettet, men selve databasen (undermenuerne) er kun halvt færdig (lavet i access)

Mht. til økonomi, så er kunden ikke i stand til at betale før at der kommer en indtjening, men kunden kan derimod tilbyde en procentdel af indtjeningen (nærmere aftalt)

Hvis I er interesseret vil kunden naturligvis sende jer materiale omkring projektet.

Hvis DU synes at det lyder spændende og har tid, lyst og lejlighed til at blive tilknyttet dette projekt, som der er store muligheder i, så skriv en linie, jeg vil så sørge for en direkte kontakt mellem en af jer og kunden.
Avatar billede jsc Nybegynder
25. november 2002 - 18:16 #1
kunne vi ikke få noget at vide med hvilken side det er og hvor meget der skal laves.., det lyder sjovt.., og kunne da godt finde på at hjælpe..., jeg vil bare høre lidt mere inden...

/jsc
Avatar billede jpj Nybegynder
25. november 2002 - 18:20 #2
Jeg bor i Hillerød og vil da gerne høre nærmere.
Avatar billede meelby Nybegynder
25. november 2002 - 19:28 #3
Hvis I er interesseret så send en mail til mig på mail@danet.dk og fortæl mig lidt om jeres mail, tlf. adresse m.m. så skal jeg nok formidle kontakten videre.
Avatar billede meelby Nybegynder
27. december 2002 - 07:35 #4
Lukker spørgsmålet, ingen fundet!