Avatar billede morten2 Nybegynder
25. november 2002 - 15:42 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Er Dell Dimension 8250 lownoise

Jeg har overvejet at købe en Dimension 8250 og vil gerne høre om der er nogen der ved om den er støjsvag.
E.g. er det en lownoise strømforsyning de benytter og larmer cpu køleren?
Avatar billede jensendk Nybegynder
25. november 2002 - 15:46 #1
Low noise og low noise..

Den er ikke lavet specielt som low noise, men den larmer ikke specielt meget..  Man kan gøre noget selv, en Støjsvag cpu blæser vil hjælpe på den, men ellers ret ok støjsvag imho.
Avatar billede Spotgun Seniormester
25. november 2002 - 15:46 #2
Jeg kender ikke lige den model du nævner, men her hvor jeg arbejder har vi en røvfuld andre Dell maskiner, og de er allesammen meget støjsvage!
Avatar billede mika Nybegynder
25. november 2002 - 16:21 #3
Har kun godt at sige om Dell sidder ved en meget tid om ugen og den står på bordet ved skærmen og det er overhoved ikke generende. Det eneste der siger noget er harddisken "meget lidt" og så cdrommen når den spinner rundt. Synes at det er en dejlig maskine (måske lidt dyr).
Avatar billede hologram Nybegynder
25. november 2002 - 19:56 #4
Jeg har haft en Dimension 82** på besøg for små 2 måneder siden, og jeg var -virkelig- imponeret over hvor støjsvag den egentlig var. Man kan svagt høre når harddisken arbejder, det er alt :)
Avatar billede morten2 Nybegynder
26. november 2002 - 10:55 #5
Takker for svar