Avatar billede madz15 Nybegynder
24. november 2002 - 23:01 Der er 12 kommentarer og
5 løsninger

Ny mobil igen. Men hvilken mener i?

Hejsa eksperter.
Nu har jeg på ca. 2 år haft 18 mobiltelefoner, jeg nævner lige dem jeg kan huske:

2 alcatel mursten
1 bosh mursten
1 motorola mursten
nokia; 3210, 3310, 3410, 3510, 6510, 8210, 8310, 8850
siemens; m35(i), s40
ericsson; t28(s), t65

og ligenu har jeg en 1 uge gammel sony ericsson t300 som jeg gav 2000 kr for men...
Jeg er KANONT glad for min nye t300, men jeg mangler penge og så er jeg også bange for at tabe sådan en dyr telefon.

Derfor vil jeg have solgt min t300 og have en ny.

Den nye skal enlig bare være; ikke for stor, kunne ringe, og skrive sms (ved hjælp af en HURTIG ordbog).

Nu er det så jeg vil høre Jer om hvilken telefon I mener jeg skal købe? - og er der en som der har en til salg?

Mange tak for jeres svar, og i må meget gerne begrunde hvorfor det lige netop er DEN telefon...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
24. november 2002 - 23:03 #1
hmm, du har jo snart prøvet allesammen, så må du da selv kunne vælge udfra det :-)

men med de krav du stiller, forstår jeg ikke hvorfor du ikke bare får dig en Nokia 3310, de er jo billige, og lever fint op til dine beskrevne behov
Avatar billede ztyxx Nybegynder
24. november 2002 - 23:05 #2
kan så ikke lige udtale mig om ordbogen, har den ikke slået til
Avatar billede madz15 Nybegynder
24. november 2002 - 23:05 #3
Ja det har jeg også gået og tænkt lidt på, men jeg ved ik helt da jeg synes at det er den som ALLE har osv, men alligevel, eller?????
Avatar billede ztyxx Nybegynder
24. november 2002 - 23:06 #4
og hvad så om alle har den, det kan vel bare være et udtryk for at den er okay
Avatar billede madz15 Nybegynder
24. november 2002 - 23:08 #5
Joe, det er selvfølgelig rigtig nok ;-)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
24. november 2002 - 23:12 #6
Avatar billede carstengp Nybegynder
24. november 2002 - 23:22 #7
18 telefoner på 2 år... det vil sige, at du smadrer en telefon for hver 40 dage. Har du et iltert temperament, eller hvad? Det lyder sgu for vildt!

Men mit bud bliver en Ericsson R310s. Den skulle være såvel stødsikker, som vandtæt :-)
Avatar billede carstengp Nybegynder
24. november 2002 - 23:23 #8
Avatar billede p2 Nybegynder
24. november 2002 - 23:24 #9
Må jeg spørge, hvad der var galt med Nokia 6510 - jeg har den, og det er den perfekte telefon!

-desuden er 8310 identisk!
Avatar billede mr-bob Nybegynder
24. november 2002 - 23:27 #10
er der ingen mennesker der kan tage en beslutning for sig selv mere? det er efterhånden oftere og oftere at folk spørger om VI ikke kan vælge en telefon som VI syntes er fed, når nu du har haft SÅ mange telefoner som du skriver, så burde det vel ikke være så svært for dig at vælge, du kender dem jo!
og det der du skriver med at Alle har en osv. ARGH det piner mine øregange, som styxx skriver, så er der jo en grund til at alle har den, jeg har den f.eks selv og det er den bedste telefon jeg har haft, ikke fordi det er det nyeste High tech, men fordi den opfylder de kriterier jeg har for en mobil, Jeg skal kunne ringe fra den, sende beskeder og så skal der være ordbog, Hurtig ordbog, og det har det, den er tilmed utrolig billig!
så hvad med om du får i den og for at den så ikke skal ligne ALLE DE ANDRES, så kunne du jo købe et cover som du syntes er pænt og som der ikke lige er nogen du kender som har! jeg kan anbefale et 7210 cover til 3310, det er et cover der får den til at ligne en 7210, det fås for 79 i sonofon butikkerne!

Med venlig hilsen Mr bob
Avatar billede madz15 Nybegynder
25. november 2002 - 08:24 #11
carstengp >> Nej det er ikke fordi jeg smadre dem hurtigt, tværdigmod. Og den der ericsson er da alt for stor og klodset.

p2 >> 6510 er en fin telefon, men jeg brugte kun sms, ring og radioen så det var spild af penge.

mr-bob >> Ja, du har sq enlig ret... Og jeg er også træt af at skifte så tit, så derfor vil jeg have noget godt nu.. Og jeg tror faktisk jeg vælger en nokia 3310 igen. Men det der 7210 cover? Har du det, og er det da fedt eller hvad???
Avatar billede boooboo Nybegynder
25. november 2002 - 08:26 #12
Jeg ville vælge den helt nye, med Stinger systemet, bare lige for at prøve det :) - www.orange.dk
Avatar billede boooboo Nybegynder
25. november 2002 - 08:27 #13
øhm .. http://orange.dk/spv istedet for
Avatar billede Chewie Novice
25. november 2002 - 09:33 #14
Jeg ville klart købe en Alcatel 511

Den:

vejer mindre end nokia
er mindre end nokie
er billigere end nokia
kan mere end nokia

just my 2 cent
Avatar billede 2pal Nybegynder
25. november 2002 - 11:25 #15
købe en 3410 eller 3510 til 200kr hvis det bare skal en nem og enkel fon
Avatar billede madz15 Nybegynder
01. december 2002 - 22:45 #16
Jeg har selv fundet ud af at jeg vil have mig en nokia 3310..

God jul.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
01. december 2002 - 23:40 #17
den går altså ikke madz, du har udlovet nogle point for et svar, og vi har besvaret det, ergo har vi fortjent pointne!

Bob