Avatar billede mikka Nybegynder
24. november 2002 - 18:13 Der er 4 kommentarer

der opstod fejl i sidens script:

der bliver skrevet:
linje 1
tegn 1
Fejl tegnet er ugyldig
kode 0

Hvordan løser jeg dette problem?
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2002 - 18:14 #1
Brænd din computer.

Eller vis noget kode/smid et link (helst det sidste).
Avatar billede mikka Nybegynder
24. november 2002 - 19:12 #2
jeg er en ældre dame på 75,jeg vil nødig brænde min komputer og jeg får nok heller ikke råd til at købe nu..so please enlighten me...hva d betyder: hvis noget kode/smid et link.
yours truly fan mikka
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2002 - 13:46 #3
OK, undskyld min tone så! :)

Det skyldes ikke en fejl i Internet Explorer men en fejl på den startside, som du har valgt. Det er formentlig en helt uskyldig og ligegyldig fejl, som ikke kommer til at påvirke din færden på nettet. Dog kan det da være irriterende.
Hvis du vil forhindre, at den viser sig hver gang, kan du gå op i "Funktioner" > "Internetindstillinger", vælge fanebladet "Avanceret" og fjerne hakket i "Hvis en meddelelse i hver scriptfejl".
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2002 - 13:47 #4
Hvis en = Vis en