Avatar billede olsen2001 Nybegynder
24. november 2002 - 11:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kazaa???

Jrg sidder ved en compuer i et netværk...Har dowloadet kazaa, men kan ikke connecte.. Kan det være en firewall der forhidrer det???
Avatar billede themustangman Nybegynder
24. november 2002 - 12:02 #1
Ja det er det højst sandsynligt
Avatar billede peet-49 Novice
24. november 2002 - 12:03 #2
Det kan det, kazaa er ikke sundt for computeren, hvis du ikke har software til, at rydde op med, tager kazaa overhånden.
Avatar billede olsen2001 Nybegynder
24. november 2002 - 12:03 #3
Kan man ikke gøre noget ved det??? (har ikke admin rettigheder)
Avatar billede olsen2001 Nybegynder
24. november 2002 - 12:04 #4
ups skulle ikke godkende..... :-(
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
24. november 2002 - 23:13 #5
hvis det er på en firma pc og du har gjordt det på din bruger pc skal du være klar over at administrator på netværket kan se at du har været ude på kazaa via dit ip nummer og pc navn det bliver logget.

men som tidligere skrevet kazaa er det rigtig at kazaa tager hånden over computeren og det er svært og komme af med