Avatar billede stein Nybegynder
27. juli 1999 - 19:26 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Søger medhjælper til Webstein.dk

Hejsa..
Jeg er en ung mand, som gerne vil have nogel medhjælper GRATIS....
Det skal f.eks være til grafik/design/banner
og en der kan asp...!

Vi er i gang med at lave en masse på siden, men som sagdt jeg mangler nogel folk som har lyst til at starte en stor side op, og tjene nogle penge på den.

Hvis du har nogle forslag til noget på Webstein.dk så kan du jo skrive en mail til mig på STEIN@sol.dk

OG jeg vil kontakte dig så hurdigt som overhovede muligt.!

p.s vi har ikke åbnet siden i nu.
p.p.s vi har lavet:
1 underholdings siden
2 en næsten færdig bannerside, men skal have lidt hjælp til den.
OG meget meget mere..!

Hvis det skulle være noget for dig så ring til mig på 28285091 eller skriv.

Med venlig hilsen Webstein.dk
Avatar billede willow Nybegynder
27. juli 1999 - 19:39 #1
Kan det være meningen at vi skal finde os i denne form for kommercialisering her i dette forum?
Avatar billede bubby Nybegynder
27. juli 1999 - 20:03 #2
jeg har lige skrevet en mail angående grafik
Avatar billede stroehm Nybegynder
27. juli 1999 - 20:12 #3
du må meget gerne sende en grundigere
beskrivelse af jeres projekt og ønsker til mig evt. en lille test af projektet.
jeg er uddannet i den grafiske branche og laver pt en smule webdesign med henblik på opstart af eget firma .
;(> - -
stroehm@bornnaked.com
icq # 40124844
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
27. juli 1999 - 20:31 #4
Hvis det var lidt mere info så ville det være fint, og en test (demo) ligesom stroehm siger, jeg kan måske hjælpe med noget ASP
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 1999 - 00:01 #5
Dette spørgsmål høre hjemme under Freelance vil jeg mene.
"Siden er under konstruktion" Jubii hvad med lidt info hvad det hele drejer sig om.
Avatar billede stroehm Nybegynder
28. juli 1999 - 00:06 #6
hvis i vil vide mere hvorfor kontakter i så ikke manden selv det gjorde jeg og det blev jeg meget klogere af
:(> - -
Avatar billede bubby Nybegynder
28. juli 1999 - 00:13 #7
han svarer sq ikke
Avatar billede stroehm Nybegynder
28. juli 1999 - 00:57 #8
:(
Avatar billede stein Nybegynder
28. juli 1999 - 12:45 #9
buddy: det lyder som en god ide.
Kan vi ikke lige snakke lidt mere om det ?
Avatar billede stein Nybegynder
28. juli 1999 - 12:47 #10
Stroehm: yeps det var dejligt at snakke med dig..!
Og jeg tror også i andre skal gøre det, hvis i tør...hehe ;))
Nej, jeg menere også selv at man for mere ud af det når man snakke med folk i telefonen, eller mand til mand.
Avatar billede stein Nybegynder
28. juli 1999 - 12:49 #11
Kharder: undskyld da, at alle folk ikke kan være som dig.
Folk kan sku da gære en fejl eller havd ?
Nå men så vil jeg da skrive sådan noget i Freelancer frem over..!
Avatar billede stein Nybegynder
28. juli 1999 - 12:51 #12
Willow: Jaaa....Du kan måske bare lukke dine øjnen og kig den anden vej..! for det ser da ud til at der er nogen der syntes det er en skide god ide..! men jaaa...det bestemmer du jo selv.
Avatar billede stein Nybegynder
28. juli 1999 - 12:52 #13

Altså jeg skrive jo også at i kan skrive til mig igemmen icq eller mail eller RING til mig..! hvis i vil vide mere..! så kan vi snakke om det ok.

Med venlig hilsen stein
Avatar billede bubby Nybegynder
28. juli 1999 - 21:28 #14
tjoo... du kunne jo starte med at maile tilbage :o) og jeg hedder altså bubby
Avatar billede stein Nybegynder
29. juli 1999 - 12:29 #15
Bubby: sådan nu er der en mail sendt.
Og sorry at jeg kom til at skrive buddy