Avatar billede unkill Nybegynder
23. november 2002 - 16:20 Der er 5 kommentarer

ASP hjemmeside

Hej!

Jeg søger en som kan lave en CS clan hjemmeside i asp. Siden må gerne se ud ligesom www.team-x.dk/units som skal have samme funktioner. Jeg har lavet 2 bannere som du kan bruge hvis du vil! www.g4u.subnet.dk/disturbed1.jpg eller www.g4u.subnet.dk/disturbed2.jpg
Avatar billede unkill Nybegynder
23. november 2002 - 16:22 #1
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2002 - 16:25 #2
Forbidden
You don't have permission to access /disturbed2.jpg on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.26 Server at www.g4u.subnet.dk Port 80
Avatar billede unkill Nybegynder
23. november 2002 - 16:48 #3
Avatar billede lowyloas Nybegynder
25. november 2002 - 03:01 #4
Unkill ! Det kan jeg godt .. Men det koster lidt mere end 120 point .. Skriv til min mail ! salg@Jysk-data.dk så finder hvor mange ponit du skal af med
Avatar billede unkill Nybegynder
25. november 2002 - 14:33 #5
Oki lowyloas check lige din mail så...