Avatar billede quite Nybegynder
22. november 2002 - 23:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nogen der har et bud? Gæstebogsproblem!

Jeg har nappet en gæstebog fra netcoders.dk og brugt den på http://www.quite.dk/gb.htm

( eller http://www.quite.dk/asp2/guestbook.phtml )

Man kan sagtens skrive et indlæg, men det tilføjes ikke til databasen, altså bogen bliver ved med at være tom!? Nu har jeg forsøgt at få en gæstebog til at virke i flere dage, er ved at blive skør!!

På forhånd tak
Rasmus *s*
Avatar billede lauer Nybegynder
22. november 2002 - 23:53 #1
Hmm, mon du ikke har spurgt det forkerte sted, hvis gæstebogen er lavet i ASP?

Det er også svært at hjælpe dig, når man ikke kan se noget sourcekode.

lauer.dk
Avatar billede idiotbarn Nybegynder
22. november 2002 - 23:57 #2
Ja...du burde oprette det under asp..men får du ingen fejl eller noget?
Avatar billede quite Nybegynder
23. november 2002 - 00:08 #3
Jeg har ikke lavet det i asp, mappen hedder bare asp2 ....fordi jeg tidligere har forsøgt mig med asp, men det viste sig at kun mySQL var tilladt på serveren...

Sourcecode? Eh, der er jo temmeligt meget!?
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
23. november 2002 - 12:04 #4
Lav et link til det...
Avatar billede max_max Nybegynder
23. november 2002 - 14:52 #5
De fleste problemer jeg har set være årsag til at indlæg ikke blev skrev ind i databasen har været, at navnene på variablerne i indtastningsformularen og i databasen ikke har heddet det samme.
Derfor har du tjekket det?
Avatar billede quite Nybegynder
27. november 2004 - 01:17 #6
lukker