Avatar billede 104 Nybegynder
22. november 2002 - 08:56 Der er 16 kommentarer

Ericsson Mp3 player

Nogen der kan give et link til hvor mna kan downloade softwaren til Ericsson Mp3 Player ?
Avatar billede s.stud Nybegynder
22. november 2002 - 09:03 #1
Anede ikke at Ericsson lavede mp3-afspillere... Kan heller ikke finde noget på deres hjemmeside...
Du mener vel en telefon, som kan afspille mp3..? Men hvilken model er det?
Avatar billede 104 Nybegynder
22. november 2002 - 09:06 #2
Nej, det er en Mp3 player som man kan stikke op i telefonen, ligesom hvis den skal oplades.

Men når jeg prøver at installere den software jeg har fået med, siger den at den ikke kan fuldføre installationen fordi der er en "same Device" på computeren. Også siger den at man skal uninstall den Device og installere den igen.

Men hvilken Device mener den ?
Avatar billede drc Nybegynder
22. november 2002 - 09:22 #3
Well hvis det er den der billige lorte mp3 afspiller du har købt med tilhørende 32 mb kort, så virker deres software vist kun til gamle styresystemer som 98 og nogle andre så vidt jeg husker.
Avatar billede 104 Nybegynder
22. november 2002 - 10:17 #4
Det er det..Hvad gør jeg så når jeg har Xp ?
Avatar billede ladyhawke Novice
22. november 2002 - 10:21 #5
Kig på Erricsons hjemmeside under support...
Avatar billede ladyhawke Novice
22. november 2002 - 10:22 #6
Ericsson skulle det naturligvis være
Avatar billede drc Nybegynder
22. november 2002 - 10:22 #7
http://www.l8shop.co.uk/mall/CoralPhones/products/product-141800.stm

Som du kan se her understøtter Xp ikke, men min 2000 maskine kunne heller ikke. Du må vel støve en gammel 98 maskine op et sted og prøve på den. Mener heller ikke der stod at der var understøttet af 2000 på pakken. Og hvilken telefon har du for nogle af de gamle ericson tlf skal vist først ha firm update før de kan køre med den
:( alt i alt en ordentlig gang lort :((
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
22. november 2002 - 10:27 #8
http://www.sonyericsson.com/downloads/ParallelPortMultiMediaCardReader_v1_english.zip

Der står ikke noget om support for XP, men den virker fint hos mig.
At lydkvaliteten så er elendig i HPM-10'eren er en anden sag - det kan man ikke bebrejde driveren.
Avatar billede 104 Nybegynder
22. november 2002 - 10:28 #9
skyttegaard >>> Hvilken windows bruger du ?
Avatar billede 104 Nybegynder
22. november 2002 - 10:38 #10
skyttegaard >> Jeg har brug for lidt hjælp...hvordan for jeg den til at connecte ?
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
22. november 2002 - 10:53 #11
Den pågældende maskine kører XP Corporate
Selve driver-installationen kom med lidt mærkelige fejl, men så genstartede jeg, og derefter var Ericsson-dimsen kommet op som et flytbart drev i My Computer sammen med CD-Rom.  Så kopierer du bare dine MP3-filer over, og så skulle det virke
Hvis du har installeret den gamle driver fra CD'en, som fulgte med HPM-10'en, skal du nok lige slette det directory, den installrede i - Jeg kan ikke huske navnet, men den gamle driver (som ikke virkede) installerede direkte under C:\ - så det burde være til at finde.
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
22. november 2002 - 10:54 #12
Jeg formoder, du har sat begge kabler til - inkl. det mærkelige lille keyboard-kabel, som leverer strøm?
Avatar billede 104 Nybegynder
22. november 2002 - 11:02 #13
Ja, jeg har sat alle kablerne til...Men jeg ved ikke hvor det der kabel som ikke har de der pikke på, skal sidde henne? Du ved det modsatte kabel af det der sidder i printerporten.
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
22. november 2002 - 12:03 #14
Det sidste kabel er beregnet på at føre parallelporten videre, så du stadig kan bruge andre parallel-port devices. Hvis du ikke har nogen af dem, skal det ikke bruges.
Avatar billede 104 Nybegynder
22. november 2002 - 12:05 #15
okay, så sidder det som det skal :)

Men tror du ik det er nemmest at installere Win98, så man både har Xp og Win98 på ens pc ?
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
22. november 2002 - 12:18 #16
Det gør det i hvert fald nemmere at få support fra Ericsson - men selvfølgelig også trist, at et produkt skal påtvinge dig et bestemt OS-valg
Jeg ville gøre et forsøg med at slette alle rester af gammel driverinstallation - installerede den seneste version - genstarte computeren - og så se, om den ikke er dukket op i My Computer. Det virkede hos mig