Avatar billede userzero Nybegynder
21. november 2002 - 21:24 Der er 9 kommentarer

Billedbeskeder

Kan en SonyEricson R600 sende de samme billedbeskeder som Nokia3310? Altså såen vis man sender en billedbesked fra sin Nokia 3310, til en Sony Ericsson R600, kan den så forstå dem, og omvendt?

Undskyld jeg ingen point har udlovet, men jeg ahr ikke flere tilbage :( Håber i kan hjælpe!
Avatar billede klodoven Nybegynder
21. november 2002 - 21:26 #1
Nej desværre ikke.
Avatar billede userzero Nybegynder
21. november 2002 - 21:27 #2
Det er da ikke særlig smart!
Avatar billede klodoven Nybegynder
21. november 2002 - 21:28 #3
Nej.
Avatar billede userzero Nybegynder
21. november 2002 - 21:28 #4
Og er det noget du er 100% sikker på?
Avatar billede userzero Nybegynder
21. november 2002 - 21:29 #5
Hvad så med kædede beskeder, kan de kommunikere sammen der?
Avatar billede klodoven Nybegynder
21. november 2002 - 21:42 #6
Jeg er sikker på det med billedbeskeder, da jeg har en Nokia, og min bror har en R-600, så vi prøvede lige. Den kan godt tage sammenkædede beskeder.
Avatar billede cborg Nybegynder
21. november 2002 - 21:50 #7
For det første er R600'eren lavet af Ericsson og ikke Sony-Ericsson. Hvad forstår du med billedbeskeder? Nokia ASCII beskeder? Eller de 'rigtige' nokia billedbeskeder? Nokia bruger blot en anden en anden billedstandard end Ericsson.

Men det skal så siges at fx kan min T68i godt vise Nokia-beskeder, der bliver sendt til den, men ikke den anden vej rundet (jeg kan ikke sende tilbage). Om det gælder det samme for R600'eren, ved jeg ikke.
Avatar billede userzero Nybegynder
21. november 2002 - 21:56 #8
Vil det sige man slet ikek kan have sådan nogle beskeder på sin Ericson? Altså billeder?
Avatar billede cborg Nybegynder
22. november 2002 - 01:37 #9
Som sagt, jeg ved det ikke. Men det er Ericsson, der står for softwareudviklingen til Sony-Ericsson telefonerne. De kan nemlig godt modtage Nokia billed-beskeder. Om Ericsson så har lanceret en firmware update, der gør det muligt for deres egne tidligere telefoner, ved jeg ikke. Men du kan jo altid maile dem: http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?page=start (og tryk på 'kontakt' nederst.).