Avatar billede hub Nybegynder
21. november 2002 - 20:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Vis tlf. nummer på skærmen

Jeg har forsøgt at få vist tlfnummer via et program der hedder Advanced Call Center ( http://www.voicecallcentral.com/ ) Programmet reagerer på en telefonopringning, men viser ikke nummeret (og ja, jeg har Vis Nummer abonnement). Nogen der har erfaringer med dette eller lignende programmer. Jeg bruger en ADSL linje normalt, men har yderligere tilsluttet et Lasat 56.000 V modem for at opnå denne funktion
Avatar billede donwang Nybegynder
21. november 2002 - 20:14 #1
Køb dog en nummerviser!o)
Avatar billede hub Nybegynder
21. november 2002 - 20:17 #2
Jeg har en nummerviser, det er ikke problemet....
Avatar billede ullum Praktikant
21. november 2002 - 20:21 #3
har du omstilling først
Avatar billede hub Nybegynder
21. november 2002 - 20:23 #4
>ullum, nej, det er en linje der går direkte ind i huset
Avatar billede ullum Praktikant
21. november 2002 - 20:27 #5
en omstilling gør at vis nummer ikke virker. kan det være tilfældet med modem/pc? I så fald er det jo mærkeligt at man har et program til aflæsning af nummer!
Avatar billede hub Nybegynder
21. november 2002 - 20:33 #6
Så vidt jeg har kunnet læse mig frem til på nettet, har det muligvis noget at gøre med formateringen af vis nummer displayet da Norden bruger en anden funktion end andre lande. Jeg håbede bare, at en eller anden havde leget lidt med det her på Eksperten. Kort sagt, selve funktionen med at aktivere modem og program fungerer, men nummeret kan ikke vises..
Avatar billede hub Nybegynder
12. december 2002 - 20:52 #7
lukker
Avatar billede zippery Nybegynder
11. juni 2003 - 23:38 #8
Hej, vil gerne medgive min forvirring over at funktionen Vis Nummer i Norden ikke svarer til Caller Id information Services i USA. Problemet med at få vist nummeret på faster Annas opkald til undertegnede ligger stadig uforløst i skrivebordsskuffen og venter på at udbyderen af Advanced Call Center implementerer funktionen for Nordens standarder. Der findes pt. IKKE nogen applicationer i øvrigt på markedet, der tager højde for internationale divergenser!
Såfremt nogen har et bud på, hvorledes en pressionssag håndteres med det mål for øje at få programmørerne af Advanced Call Center applikationen til at foretage en produktopdatering, ville jeg finde indlægget højst interessant. Udbyderne af Advanced Call Center gør selv opmærksom på at problemet foreligger for Norden specifikt:
" The program supports Caller ID systems used in the US and Canada, the United Kingdom (British Telecom), Australia and New Zealand. Click here for a list of supported modems" - dvs. det traditionnelle engelsksprogede område diskriminerer alle underordnede minoritetssprog vha. teknologien.

Problemstillingen foreligger i øvrigt specifikt på alle andre områder af det højindustrialiserede univers, herunder EDB-teknologien specifikt...

Surely, We are the champions of the world:-)
Avatar billede kroning Nybegynder
19. marts 2005 - 19:30 #9
Nu ved jeg ikke om nogen overhovedet ser et svar her efter 2 år, men hvis du har ISDN så har jeg programmet.