Avatar billede Slettet bruger
20. november 2002 - 22:21 Der er 31 kommentarer og
3 løsninger

TYSK = Problemmer :-|

Nogle som kan oversætte det her til tysk ?
( Der er 100 Point til den som gør det hurtigs )

Jeg hedder xxxx xxxxxxxxx og jeg kommer fra en lille by som hedder xxxxxx. Lige nu går jeg i xx klasse på teknisk skole i xxxxx og det er jeg meget glad for. Efter xx klasse vil jeg starte på min uddannelse som IT-supporter, det vil tage mig to år og efter det håber jeg meget jeg kan få mig en lærer plads.
I min fritid bruger jeg meget tid på min computer. Jeg bruger den mest til chat, for jeg elsker og lære nye mennesker at kende og måske mødes med dem.
Ellers laver jeg faktisk ikke så meget, arbejder i en dagli brugs som ligger i min naboby.
Jo, så er der også lige kæreste som der jo selvfølgelig også kræver en del tid, hende skal der jo også være plads til.

/Over N´ Out

PS. Tak for hjælpen hvis i kan finde ud af det.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2002 - 22:24 #1
Hvis det er til en ansøgning eller lignende synes jeg først du skal rette den Danske grammatik + formuleringer.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2002 - 22:25 #2
Hehe er det slet ikke ;) Rolig nu, bare noget som jeg skal bruge til noget i tysk :D

Behøver slet ikke være det vilde, bare sådan en god omgang tysk !

PLZ. hjælp mig, sidder begravet i lektiker :-(
Avatar billede band_waggon Nybegynder
20. november 2002 - 22:26 #3
Du sproger godt dansk
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2002 - 22:27 #4
Sorry, mit dansk er heller ikke for godt, men skulle jo ikke bruge mere en to sek. på og skrive det ind, sorry ! :-s

Men det kan da forstås ikke ?
Avatar billede ezzuk Nybegynder
20. november 2002 - 22:27 #5
Jeg hedder Nabibob og jeg er tysker.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2002 - 22:28 #6
ezzuk <-- Så måske du kunne hjælpe mig eller hvad ?
Avatar billede ezzuk Nybegynder
20. november 2002 - 22:29 #7
nej, jeg taler ikke tysk
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2002 - 22:29 #8
LOL, gejl nok og være tysker og ikke snakke tysk ;)
Avatar billede band_waggon Nybegynder
20. november 2002 - 22:31 #9
Hold kæft du fatter meget
Avatar billede ezzuk Nybegynder
20. november 2002 - 22:31 #10
Det skal du ikke tage dig af. Jeg driver gæk med dig
Avatar billede band_waggon Nybegynder
20. november 2002 - 22:32 #11
Jeg kan måske hjælpe, men jeg taler kun TunTysk
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2002 - 22:32 #12
.oO( Hehe folk er ikke glade for jokes her til aften da )
Avatar billede ezzuk Nybegynder
20. november 2002 - 22:33 #13
Her lugter lidt af lim; limtis for at være helt præcis
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2002 - 22:33 #14
Hehe tun tysk kan jeg godt bruge det er jo ikke lige frem eksamen jeg skal op til ;)
Avatar billede band_waggon Nybegynder
20. november 2002 - 22:33 #15
'
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2002 - 22:34 #16
ezzuk <-- men gider du hjælpe eller er 100 point ikke nok ? *Lol*
Avatar billede band_waggon Nybegynder
20. november 2002 - 22:34 #17
Man kan ikke skrive TunTysk... Det er kune tale
Avatar billede zliber Nybegynder
20. november 2002 - 22:34 #18
Ich heisse XXX und ich komme aus eine stadt wie heist xxx. Jetzt gehe ich in der xx.klasse aus techish schule, und das ist sehr gut. Nach xx klasse will ich sehr gern eine UDDANNELSE aus IT-supporter starten, dass ich ein UDDANNELSE aus zwei Jahre, und jetzt will ich versuche zu ein LÆREPLADS finden.
I meine freizeit spiele brauche ich viele zeit bei meine computer. Ich brauche dass meistens zu chatten, weil ich liebe zu lernen neue menschen zu kennen.
Ich habe also ein arbeit in eine Dagli brugs wie liegt in meine nachstadt.
Joo... ich habe auch eine mádchen, und ich brauche also viele zeit mit sie.

Over n' out!!! :)
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2002 - 22:35 #19
Arhg okay band_waggon, min gejl der ;)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
20. november 2002 - 22:35 #20
jegfatterdetikke> Nej, det kommer til at koste et par ratslør til min bil. Mindre end 2 kan ikke gøre det.
Avatar billede band_waggon Nybegynder
20. november 2002 - 22:36 #21
jeg vil nu sige han skal op på de 7 stykker... Du glemmer de variable omkostninger...
Avatar billede zliber Nybegynder
20. november 2002 - 22:36 #22
er det godt nok ???
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2002 - 22:36 #23
UDDANNELSE  og LÆREPLADS  ?? Jeg ved i kan  ? !

zliber der er point til dig, mange endda ;) *Smiler*
Avatar billede zliber Nybegynder
20. november 2002 - 22:37 #24
jamen det er da ik så ringe endda... held & lykke med uddannelsen :)

er selv igang med IT-supporter uddannelsen :)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
20. november 2002 - 22:38 #25
bandwaggon> jeg glemte sgu også at debitere a conto. den tager jeg på min efterhånden lange kappe.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2002 - 22:41 #26
Kommer igen i morgen så er der point til alle dem som har givet en hånd med, og især tak til dig zliber !;) *S*
Avatar billede zliber Nybegynder
20. november 2002 - 22:45 #27
Hmm... Lyder det ikke lidt forkert...

Hvorfor først imorgen... Og hvorfor point til ALLE dem som har givet en hånd med? Får man også point for at kommentere dit sprog på dansk og komme med Jokes ??
Avatar billede mache-sfx Nybegynder
20. november 2002 - 22:52 #28
Ich heisse xxxxxxxxxx und ich komme auf eine keine Stadt er heisse xxxx nur gegangen ich in xxx klasse auf teknisk schule in xxxx und es ist sehr Toll. nach diesen klasse will ich start auf meine udannelse fur It-Supporter es will bekommen mich zwei jahre und hinauf håber ich fiel zu bekommen ein lähre plathz.

det var det halve
Avatar billede ebe Praktikant
21. november 2002 - 00:58 #29
er du der endnu??
Avatar billede ebe Praktikant
21. november 2002 - 01:06 #30
Ich heisse xxx und komme aus einer kleinen Stadt die xxx heisst. Im Augenblick gehe ich in die xxx te Klasse der technischen Schule in xxx und das macht mir Spass. Nach der xx ten Klasse will ich gerne meine Ausbildung als It-Supporter beginnen, das dauert zwei Jahre und danach hoffe ich sehr, dass ich einen Lehrplatz finde.

Meine Freizeit verbringe ich meistens am Computer. Ich chatte meistens, denn ich will gerne neue Leute treffen und kennen lernen.
Ansonsten tue ich nicht so viel, ich arbeite in einem Lebensmittelgeschaeft in der Nachbarstadt. Ja, und da ist natuerlich auch meine Freundin, die eine Masse Zeit verschlingt. Fuer Sie muss auch Zeit da sein.
Avatar billede ebe Praktikant
21. november 2002 - 09:33 #31
Ikk´ for at nedgøre de andres tysk...... men hvis du vil ha´ ordentlige karakterer, bruger du mit  :-)    hilsen Ebe
Avatar billede zliber Nybegynder
21. november 2002 - 18:55 #32
Citat fra spørgsmål:
"Nogle som kan oversætte det her til tysk ?
( Der er 100 Point til den som gør det hurtigs )"

Jaja - Der er mange måder at spille spillet på :(
Avatar billede ebe Praktikant
21. november 2002 - 19:31 #33
zliber>> jeg vil gerne give mine points til dig. hvis du vil, opretter jeg et spørgsmål med 50 point "points til zliber" så kan du lægge et svar. bare giv mig besked her, ikk`  :-)
Avatar billede zliber Nybegynder
08. december 2002 - 14:15 #34
Jamen du da velkommen... "ebe"