Avatar billede renkri Nybegynder
20. november 2002 - 21:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Plextor tools indstillenger

Jeg har et spøjst problem, med mit program til min Plextor brænder. Efter instalation og indstilling af hastigheder, bliver programmet ved med at nulstille hastighederne, hvis jeg går i cd-copy feltet. Problemet lever under w98 og opefter. Håber nogen kan hjælpe en frustreret...
Avatar billede sekam Nybegynder
20. november 2002 - 22:14 #1
Avatar billede sekam Nybegynder
20. november 2002 - 22:15 #2
Hvis det altså er Plextools du bruger.

Har du prøvet med andre cd-medier?
Og har du den nyeste firmware til brænderen?
Avatar billede buck Nybegynder
21. november 2002 - 09:08 #3
drop plextools!
En Plextor brænder virker lige så godt uden...
/Buck
Avatar billede renkri Nybegynder
24. november 2002 - 21:10 #4
Bruger Firmware ver.1.03 og Plextools ver.1.15.
Det er ikke medierne der volder problemer, men det at indstillingerne ikke forbliver stabile, når jeg checker cd-copy hastigheden.
Avatar billede sekam Nybegynder
24. november 2002 - 21:20 #5
Hvilken model Plextor er det?

Og hvorfor vil du bruge Plextools?
Avatar billede renkri Nybegynder
24. november 2002 - 21:31 #6
40/12/40 Der er nogle fede muligheder i Plextools
Avatar billede sekam Nybegynder
24. november 2002 - 23:34 #7
Har det indflydelse på selve brænderhastigheden når den nulstiller?
Hvis du kører med INcd, PacketCD eller lignende, så prøv at deaktivere det.
Avatar billede renkri Nybegynder
27. november 2002 - 22:23 #8
Tjaee, ser ikke ud til at jeg kommer nærmere løsningen. Så jeg lukker og slukker...
Avatar billede sekam Nybegynder
27. november 2002 - 22:25 #9
Har det indflydelse på selve brænderhastigheden når den nulstiller?
Just wondering. :)