Avatar billede kepsus Praktikant
20. november 2002 - 07:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

win98

hej vi har en sælher med bærbar pc, som skal koblet sig på netværket. det ene sted har vi dhcp, og de 2 andre steder køre de med fast ip ardr, gateway, dns. er det muligt at lave "flere# netvært, eller skal man ind under tcp og ændre det hvergang
Avatar billede riversen Nybegynder
20. november 2002 - 07:56 #1
www.netswitcher.com

der er programmet du lige søger...der er også muligt for andre indstillinger...bl.a. ændring af standardprinter alt efter profil
Avatar billede kepsus Praktikant
20. november 2002 - 07:58 #2
kigger lige på det
Avatar billede kepsus Praktikant
20. november 2002 - 08:05 #3
det ser fint ud, men findes der ikke noget mere simpel måske et lille script, som han kan klikke på, maskinen genstarter med de ny indstillinger
Avatar billede kepsus Praktikant
20. november 2002 - 08:40 #4
er der andre der har nogle gode ider inde jeg må acceptere det jeg har fået
Avatar billede ild Nybegynder
20. november 2002 - 08:59 #5
du kan lave flere forskellige login.bats med hver sin profil..
Avatar billede kepsus Praktikant
20. november 2002 - 09:02 #6
har du et exemp. eller et link hvor jeg kan læse mere om det ??
Avatar billede hsm Nybegynder
20. november 2002 - 09:16 #7
Jeg ved ikke lige om det lader sig gøre i Windows 98, men jeg har lavet noget lignende i Windows 2000.
Jeg satte blot flere adresser på maskinen, og via ping mod de mulige gateways kunne jeg se hvilket netværk maskinen sad i.
Derefter er det så blot at køre det rigtige logon script. Du kan evt. anvende KIXtart til dette.
Avatar billede kepsus Praktikant
05. januar 2003 - 11:37 #8
?