Avatar billede erlandsen Seniormester
19. november 2002 - 23:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Skærm driver

Jeg har lige installeret win2000 på min Compaq P800 med en Compaq P700 skærm.

Problemet er at jeg ikke kan installere skærm driveren???

Jeg har forsøgt adskillige gange at få windows til selv at finde den via windows update og win2000 CD rom - men lige meget hjælper det.

Jeg har også fundet en driver fra HP's side, og prøvet at installere den - men jeg får ikke lov via "Display" i Control Panel - "Settings" - "Advanced" - "Monitor" - at vælge "Properties" da den er "dimmed"?

Når jeg kikker i "Device Manager" er der ingen "Display Adapters" eller "Monitors" i listen - men bare en "Video Controller" som den ikke kan finde en driver til???

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
19. november 2002 - 23:32 #1
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
19. november 2002 - 23:32 #2
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
19. november 2002 - 23:33 #3
Afinstallér for øvrigt alt, der har med skærmen at gøre - også grafikkortet - og begynd så forfra...
Avatar billede zliber Nybegynder
19. november 2002 - 23:50 #4
http://www.compaq.com/support/files/monitors/p700.html

Tag et kig på denne side...
Der skulle du gerne kunne finde hva du mangler!
Avatar billede erlandsen Seniormester
19. november 2002 - 23:57 #5
Jeg har allerede forsøgt ovennævnte - uden held???
Avatar billede mikbent Nybegynder
20. november 2002 - 13:07 #6
Gå ind på ovennævnte http://www.compaq.com/support/files/monitors/p700.html
Klik på "download: SP20493.exe". Når filen ligger på din pc, så klik på den. Herefter åbnes filen, og du følger de instruktioner, der vises.
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
20. november 2002 - 13:18 #7
Ellers andre, der vil linke til de samme sider, som manden tilsyneladende har prøvet??? Og i øvrigt de samme, jeg her linket til *G*
Avatar billede erlandsen Seniormester
20. november 2002 - 16:36 #8
Ja - jeg har downloaded filen og installeret den og kan se det i "Currently installed programs" - men jeg kan stadig ikke ændre skærmopløsningen til højere end 800x600 og ikke vælge "Egenskaber" via "Display" i Control Panel - "Settings" - "Advanced" - "Monitor"...
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
20. november 2002 - 16:54 #9
Har du så prøvet at afinstallere? *G*