Avatar billede numbat Nybegynder
19. november 2002 - 21:48 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Red eye remover

Nogen der kender et program der kan fjerne 'røde øjne' fra billeder? Der sq evt. være en funktion i Photoshop til dette men jeg ka ikk finde den...
Non der ka hjælpe???
Avatar billede numbat Nybegynder
19. november 2002 - 21:57 #1
afndt en trial af Photomeister på nettet der klarede mit problem.... men er der nogen der ved om denne funktion osse eksistere i Photoshop el. ImageReady??
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
19. november 2002 - 22:02 #2
Ja - ACDSee 4 har det indbygget. Du kan downloade en trial via download.com
Red Eye-funktionen er ret simpel, men virker ok.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
19. november 2002 - 22:03 #3
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
19. november 2002 - 22:03 #4
For god ordens skyld: Det er den del af ACDSee, der hedder Foto Canvas Lite.
Det er vist nok en optional component, så vær sikker på, at du får den installeret med.
Mvh,
Peter
Avatar billede 007_jkm Nybegynder
19. november 2002 - 22:08 #5
Det er nemlig rigtigt, at ACDSEE er det absolut nemmeste produkt,selvom det er en medfølgende program, som hedder "FOTOCANVAS" der klare RED eye!! Jeg kan anbefale 5.0 versionen, hvor du kan bede den om at reagere som om det var en 3.0 for det er ikke så krævende for pcén!!Der kan man nemlig justere hvor meget & hvilken farve den skal bruge! I Photoshop skal du have over version 6.0 tror jeg før der er R.E. indbygget!!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
19. november 2002 - 23:22 #6
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
26. november 2002 - 12:57 #7
Fik du løst problemet?
Avatar billede poles Nybegynder
14. februar 2003 - 23:32 #8
Paint Shop Pro 7, som du garanteret har, indeholder denne funktion og er meget nem at bruge - den ligger endda som en ikon på værktøjslinien og har flere automatiske funktioner - ka' det være nemmere ?