Avatar billede kennes Nybegynder
19. november 2002 - 16:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til GTA Vice City

Hvor kan man finde bilen "Mr Whoopee"..

Jeg giver den første som giver en beskrivende forklarelse point..

Mvh

Kennes
Avatar billede carsten08 Nybegynder
19. november 2002 - 16:45 #1
den findes men kan ikke huske hvor :(
Avatar billede realize Nybegynder
19. november 2002 - 16:50 #2
du skal eje is-fabrikken, bag den står der en, der er også en
Avatar billede kennes Nybegynder
19. november 2002 - 16:52 #3
realize>> hvor ligger denne isfabrik henne..
Avatar billede realize Nybegynder
19. november 2002 - 16:53 #4
i en eller anden special-misson, fabrikken ligger i little-havana.
Avatar billede kennes Nybegynder
19. november 2002 - 16:53 #5
nær hvad??
Avatar billede kennes Nybegynder
19. november 2002 - 17:14 #6
realize>> jeg har prøvet at lede i little-havana, men kan ikke finde den.. Kan du ikke gøre det lidt mere beskrivende..
Avatar billede tlunde Nybegynder
19. november 2002 - 17:19 #7
Buy the Cherry Popper Ice Cream Factory located between Little Havana and Little Haiti (almost directly across from the bridge to Starfish Island) for $20,000. Drive Mr. Whoopee and get 50 buyers in a single run. You cannot leave the truck or get arrested or killed. After this, the business will begin making money for you. The maximum amount you can make per day is $3,000.

Taget fra: http://www.ps2home.co.uk/grand_theft_auto4_hints.htm

Ved ikke om dette kan bruges..
Avatar billede kennes Nybegynder
19. november 2002 - 17:31 #8
tak skal du have..