Avatar billede wmahitlist Nybegynder
19. november 2002 - 15:49 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Skrifttype

Hvis man nu vælger en usædvanlig skrifttype som ingen har på deres egen pc og bruger den på sin hjemmeside, vil deres pc så automatisk erstatte den eller kan man få den til at hente skrifttypen hvis den uploades sammen med siden.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. november 2002 - 15:54 #1
Nej skrifttypen vil ikke blive hentet, men erstattet.

Du kan i din html kode skrive hvilken skrifttype den skal bruge istedet for den oprindelige.

Koder kommer om lidt
Avatar billede wmahitlist Nybegynder
19. november 2002 - 15:56 #2
Er ikke interresseret i koden. Ville bare gerne bruge samme skrifttype som i mine brochure, kan det virkelig ikke lade sig gøre...
Avatar billede jensendk Nybegynder
19. november 2002 - 15:57 #3
Joe, det kan lade siggøre, hvis du laver hele din side i f.eks flash eller som billeder. Det duer IKKE hvis du bruger det som std. font i tekstafsnit.
Avatar billede technoas Nybegynder
19. november 2002 - 15:59 #4
Nope, ikke andet end du laver det hele om til billeder eller Flash.

Du kunne ogsaa lave et link til fonten, som folk saa kan hente (hvis de vil).
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. november 2002 - 16:01 #5
wmahitlist: Jeg tror ikke du får folk til at hente en skrifttype, for den skal jo også installeres på computeren. Det er heller ikke en særlig brugervenlig side så.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. november 2002 - 19:41 #6
Takker for point