Avatar billede fireraven Nybegynder
19. november 2002 - 12:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

AspMyAdmin

Findes der et script som phpmyadmin bare i asp der giver et webinterface af mysql databasen ?
Avatar billede initializing Nybegynder
19. november 2002 - 12:40 #1
ASP og MySQl hører vist ikke sammen. :)

PHP & MySQL
ASP & Acces / ASP.NET
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2002 - 12:44 #2
init> Man kan fint bruge MySQL sammen med ASP??

fireraven> Skal det være til online brug, eller til din lokale maskine?
Avatar billede ecoder Nybegynder
19. november 2002 - 12:47 #3
Hvad er det for en sammenligning init??????

MySQL og Access!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan du sige MS SQL Server! Den styrrer totalt for over vildt mand! :-)

Men el_barto, jeg er spændt på dit svar, findes der noget lignende phpMyAdmin?

Mvh ecoder
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. november 2002 - 12:58 #4
Avatar billede ecoder Nybegynder
19. november 2002 - 13:05 #5
>>>> erikjacobsen  Mange tak! ;-)

Mvh ecoder
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2002 - 13:11 #6
høhø..jeg havde for travlt med at se Krimmisæren på TVDK2 ;)

Men erikjacobsen har fat i noget af det rigtige.

Og at sammenligne Acces med MySQL er nok ikke helt retfærdigt :P
Avatar billede znake Nybegynder
21. november 2002 - 19:32 #7
(jeg er også fireraven)

Tak for linket. Jeg har ført brugt mysql i php, men er nu med i et andet project hvor at koden laves i asp og vi ville foretrække at bruge mysql istedet for access, bl.a. fordi access har begrænsning på hvor mange der kan hente data på samme tid og pga. hastigheden, og jeg kan lige sige at det fungerer fint, vi har endda fundet et program der kan lægge alle data fra access til mysql på ingen tid så vi er godt igang.. :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
21. november 2002 - 19:34 #8
znake: Jeg troede ikke at man måtte have flere brugere?
Avatar billede znake Nybegynder
22. november 2002 - 08:03 #9
d må man sikkert heller ikke, men jeg kunne ikke huske mit brugernavn til "znake" og skulle bruge hjælp med det samme.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. november 2002 - 10:01 #10
Ok, men du må slette en af dine kontoer ifølge http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede fireraven Nybegynder
23. november 2002 - 16:11 #11
k, har slettet znake, og givet point. Takker for linket :o)