Avatar billede aea098z Nybegynder
19. november 2002 - 11:23 Der er 1 løsning

Rebooting af Linux

Nu er jeg så færdig med at bruge Linux og vil gerne have lagt Win XP ind på min PC igen...men:
Min computer kan ikke boote XPCD'en. ("boot from CD-rom failed...") og går videre med at starte Linux op. Godtnok har jeg hørt at der var en del tolereringsproblemer mellem Linux og Windows men så galt troede jeg altså ikke at det var!!! Skal jeg reboote min computer og hvis hvordan gør jeg så det???
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
19. november 2002 - 11:27 #1
du kan bruge en win98 cd til at boote på, og så vælge "med cd support"
Og så sætte din XP cd i og følge disse trin!

1. gå ind på dit cd drev
2. skriv "cd i386"
3. skriv winnt

så starter din Xp installer i DOS!

(Du kunne også prøve at sætte din XP cd i drevet mens computeren er tændt og boote derfra!)