Avatar billede toploader Nybegynder
18. november 2002 - 23:58 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

IP adresse "intern"

Davs
Er der en eller anden der kan fortælde mig hvordan man finder sin interne IP adr. i win 2000

Tak
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. november 2002 - 23:59 #1
kør --> cmd --> Ipconfig
Avatar billede a-torsten Nybegynder
19. november 2002 - 00:00 #2
Altås vælg kør i startmenuen...

Skriv cmd... Tryk enter

Skriv ipconfig... tryk enter..

-Anders
Avatar billede poull Nybegynder
19. november 2002 - 00:00 #3
Du starter en dosprompt og der i skriver du blot ipconfig /all så viser den det
Avatar billede poull Nybegynder
19. november 2002 - 00:01 #4
Er det forresten ikke lidt for mange point til et sådan spørgsmål ?
Avatar billede toploader Nybegynder
19. november 2002 - 00:03 #5
Tusind tak..
Jo det kan godt være det var mange point, jeg har aldrig brugt denne side før
ha det fint..
Avatar billede poull Nybegynder
19. november 2002 - 00:06 #6
Jeg vilel fx give 10 point for dette spørgsmål
Avatar billede a-torsten Nybegynder
19. november 2002 - 00:08 #7
Så vælg advanceret og fordel point...
Avatar billede toploader Nybegynder
19. november 2002 - 00:08 #8
det skal jeg huske til en anden gang. tak
Avatar billede toploader Nybegynder
19. november 2002 - 00:09 #9
husker det til en anden god gang tak
Avatar billede oz2kas Nybegynder
19. november 2002 - 00:34 #10
hvis du skal følge ekspertens regler, så skal du lukke dette spm og oprette et nyt med points til dem der har svaret.
100 point er som sagt alt for meget.
når du har oprettet det nyt, skal du her i dette spm. lægge en ref.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
19. november 2002 - 06:59 #11
oz2kas

Hvorfor er det lige at han skal oprette et nyt spm..

NOT

han kan da fint bruge dette, og det er da også kun ham der kan vurdere hvor emget dette spm er værd for ham i points - så der er ingen der kan være gud og bestemme at det er for mange point - spmét kan jo godt være svært for ham selvom det er let for os andre

toploader  - du acceptere bare de svar du syntes hjalp dig..
Avatar billede oz2kas Nybegynder
19. november 2002 - 09:20 #12
han skrev han var ny.
jeg ville hjælpe ham og fortælle hvad der normalt blev uddelt af points.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. november 2002 - 09:41 #13
så så djeclemen, smid noget techno på og læs her:
http://rush.dk/for_mange_point.php
Giver oz2kas fuldt ret, det er way 2many points! selv om det er meget svært ham! 60 er angivet som værende svært!
Avatar billede buck Nybegynder
19. november 2002 - 12:28 #14
.oO( sikken modtagelse de nye brugere får idag... )
Avatar billede poull Nybegynder
19. november 2002 - 15:37 #15
Jeg vil mene at der ikke er noget galt i at fortælle en ny bruger at det er for mange point at give, men så kan han jo bare give sig selv fx 90 point og 10 til en. Jeg ser ingen grund ti lat oprette et nyt pga det.
Avatar billede burnx Nybegynder
19. november 2002 - 18:30 #16
Gå ind i dos-prompten og skriv "ipconfig", og øverst på listen vil din interne IP adresse stå...