Avatar billede kenman Nybegynder
18. november 2002 - 20:41 Der er 6 kommentarer

Kunne godt bruge et nyt design til min website

Hey allesammen,

Da jeg efterhånden er lidt træt af mit dødkedelige design og alligevel er igang med at lave min side om, kunne jeg godt bruge et nyt..
På min side har jeg lidt programmer, scripts etc..

Ku være lidt blæret hvis der er en der kan lave noget 3d eller noget :)
men.. da jeg mildesttalt ingen penge har, skal det være et gratis design..

Ken Christensen
Kenman@Macrotech.dk
www.Kenman.tk
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2002 - 20:47 #1
Har du prøvet: www.iwantfreewebdesignsfornothing.com :)

Har du nogle ideer til hvordan det skal se ud?
Hvem er din målgruppe?
Avatar billede kenman Nybegynder
18. november 2002 - 20:49 #2
Farverne må gerne holdes i lyst farver.. bla lyseblå... :)
Målgrupper er de 14-20 årige...
Avatar billede hmm10 Nybegynder
19. november 2002 - 10:36 #3
Jeg kan godt lide sider der indholder programmer, scripts etc.. meen jeg er ved at være lidt træt af dem, da de snart er alle vejne. Det der holder på nettet er ideerne og det er dem, der får folk til at besøge disse sider. Det er det samme med kokkebøger - man gider ikke have de samme opskrifter igen og igen og igen. Man vil have noget nyt. Jeg siger ikke at din side er uinteressant, men den drukner i alle de sider der indeholder "det samme" som din..

Designs er ikke helt gratis, når det skal være helt specielt. Det er der uddannelser til i dag, så reklamebranchen kan ansætte folk og derved tjene penge. Disse uddannede skal også tjene penge - og deres arbejde tager tid; opsætning, indhold, farvevalg.. det er ikke noget der skabes på en dag. Rom blev heller ej bygget på en dag.
Men hvis du vil have et design der virkeligt siger noget, skal du nok igang selv, medmindre at du kan finde en til det.

Jeg kan se umeldbart, at du har forstand på din kodning (php) og kan sætte den op og det må jeg tage hatten af for ;) Keep Up the good php-work.

Mit råd: Hvis du vil have et design, der udtrykker din stil, er det nok bedst at du selv skaber det. Det er svært at finde lige netop din stil, når siden er din og ikke "designernes".

Angående det du har nu: Jeg har set dit "design" + indhold før - ca. 10'000 gange.
Jeg kan ikke lide at man laver om på browserens indstillinger. Idit tilfælde laver du scroll'eren i højre side om og det kan jeg ikke lide. Fingerne væk fra min browser! Man kan godt lave scroll'eren om, hvis det har en mening i designet, men det synes jeg ikke at din gør. sorry.
Sne?! - tjo :) sne er hyggeligt, men jeg tænker straks: "åh, nej - ikke det useriøse kodning". Jeg besøger din side fordi jeg vil lære/læse noget - og når jeg ser "dit" sne bliver jeg irriteret. Jeg kan ikke lære noget når det sner på min skærm. Jeg kan jo heller ej læse dit indhold, når sneet "falder" over texten...
Dot.tk? Det er "billigt" men irriterende, når det er langsomt og der er popups - det kan jeg få grå hår af. Det er vel meningen, at du får et "rigtigt" domænenavn senere, ik?

Håber at denne kritik kan bruges.. det er ikke meningen at den skal opfattes ondt. Det er skrevet som en hjælp...

MVH
HMM10
Avatar billede kenman Nybegynder
19. november 2002 - 14:06 #4
hehe..
Designet behøves ikke være noget vildere specielt... men synes det jeg har nu, er alle steder på nettet... så bare noget lidt anderledes (behøves jo ikke være det bilde 3d grafik... ) men kunne dog være NICE! :)

angående sne´en, er der heldighvis også udgaven uden sne... og tja.. det er da lidt irriterende.. men grinern nok ting (første gang) :)

hmm .TK ... joo ... en eller anden dag skal jeg have mig et .DK domæne.. men har ingen penge lige i øjeblikket.. men kommer...
Programmerne på min website er lidt skod i know.. men kommer snart i nye versioner med noget seriøst indhold! :)

Hmm...
Jeg kan se umeldbart, at du har forstand på din kodning (php). php er nu ikke min stæke side.. men takker :)
Avatar billede perth0 Nybegynder
19. november 2002 - 19:53 #5
Du kan jo prøve disse muligheder: http://www.freewebtemplates.com/
Avatar billede zerocrash Nybegynder
03. december 2002 - 15:23 #6